Snap ik. Gooi het gewoon wegquote:
snap ik, ja meer omdat het hier al maanden niet meer leuk is en daar kun je alles zeggen wat je wilt.quote:Op zondag 7 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En waarom dan wel, het is echt tenenkrommend wat ze daar doen
Ben wel benieuwd naar de dingen die jij hier niet durft te zeggenquote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
snap ik, ja meer omdat het hier al maanden niet meer leuk is en daar kun je alles zeggen wat je wilt.
Echt he. Wat een lul die zoskquote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel zo netjes om nee te zeggen als je het meisje totaal niet ziet zitten.
Gewoon vaag houden en een tijdje neuken en dan pas zeggen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel zo netjes om nee te zeggen als je het meisje totaal niet ziet zitten.
ik durf hier wel kanker te typen hoor, maar dan wordt het weer weggehaaldquote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de dingen die jij hier niet durft te zeggen
Doe jij dit ook dan? ;pquote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Heb je nog iets gekkersquote:Op zondag 7 april 2019 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik durf hier wel kanker te typen hoor, maar dan wordt het weer weggehaald
Hoe doe ik datquote:Op zondag 7 april 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje eer aan jezelf houden is ook wel prettig als vrouw.
Echtquote:Op zondag 7 april 2019 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben laatst naar het concert hiervan geweest.![]()
Lol fucking saaiquote:Op zondag 7 april 2019 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben laatst naar het concert hiervan geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |