Hahaquote:Op zondag 7 april 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij vind Chloro Zosk 200 procent leuker dan andersom
Dan weet je genoeg als vrouw met wijd opengesperde vagina lijkt mequote:Op zondag 7 april 2019 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, gisteren was Chloro hier helemaal alleen en Zosk zit bij een stel sukkeltjes in een discord
heb liever dat je het zo hoort dan achterafquote:Op zondag 7 april 2019 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moet je me altijd nog een trap na geven
Maar dit is achterafquote:Op zondag 7 april 2019 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb liever dat je het zo hoort dan achteraf
Ehquote:Op zondag 7 april 2019 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb liever dat je het zo hoort dan achteraf
Ik vind je nu 100% minder leukquote:
Zit jij ook op discord?quote:Op zondag 7 april 2019 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, maar je gaat dit de komende weken ook nog doen.
Jaquote:Op zondag 7 april 2019 20:09 schreef HPLC het volgende:
valt dit onder cockblocken of de waarheid zeggen?
Gezellige zaterdagavondquote:Op zondag 7 april 2019 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, gisteren was Chloro hier helemaal alleen en Zosk zit bij een stel sukkeltjes in een discord
Snap ik. Gooi het gewoon wegquote:
snap ik, ja meer omdat het hier al maanden niet meer leuk is en daar kun je alles zeggen wat je wilt.quote:Op zondag 7 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En waarom dan wel, het is echt tenenkrommend wat ze daar doen
Ben wel benieuwd naar de dingen die jij hier niet durft te zeggenquote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
snap ik, ja meer omdat het hier al maanden niet meer leuk is en daar kun je alles zeggen wat je wilt.
Echt he. Wat een lul die zoskquote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel zo netjes om nee te zeggen als je het meisje totaal niet ziet zitten.
Gewoon vaag houden en een tijdje neuken en dan pas zeggen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel zo netjes om nee te zeggen als je het meisje totaal niet ziet zitten.
ik durf hier wel kanker te typen hoor, maar dan wordt het weer weggehaaldquote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de dingen die jij hier niet durft te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |