Sagan mist inzet en winnaarsmentaliteit.quote:
Sagan in vorm zou in de 'achtervolging' ook heel veel misbaar hebben gemaakt. Maar hij liet nu alleen z'n hoofd maar zakken. En Gent-Wevelgem was ook meer een wanhoopsactie. Dit is niet de Sagan van vorige jaren, dat is zeker.quote:
Opgeblazen motor, zoals iedereen in dit topic zag aankomen.quote:Op zondag 7 april 2019 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb dat maar half meegekregen, was dat technisch probleem of opgeblazen motor?
Van Vleuten is lief.quote:Op zondag 7 april 2019 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd Vleuten zit als een mongool te klappen
Hoe meer rooien hoe beter.quote:Op zondag 7 april 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die vervelende Belgische rooie moeten ze een keer afvoeren.
Meer respect voor Jantje graag.quote:Op zondag 7 april 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die vervelende Belgische rooie moeten ze een keer afvoeren.
twitter:
Raymond Impanis was een hele grote.quote:Op zondag 7 april 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is normaal het podium van de GP Impanis ofzo.
Hoe zit de erelijst eruit van Kristoff?quote:
Mès Pildaursen is ook een beetje lui en dik, dus die wint volgend jaar.quote:
6 procent vet!quote:Op zondag 7 april 2019 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mès Pildaursen is ook een beetje lui en dik, dus die wint volgend jaar.
Dat verwacht je niet van iemand die z'n hele leven in België woont.quote:
T staat m niet.quote:Op zondag 7 april 2019 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet van iemand die z'n hele leven in België woont.
Aan deze 2 lag het zeker niet, dat het nogal saai was. Sep werkte veel, en die ontsnapping met Stijn deed de ontwikkeling van de koers veel goed.quote:
Alleen al daarom gun ik m wel eens een zege, desnoods de omloop van Jezus-Eik.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 17:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alleen al daarom gun ik m wel eens een zege, desnoods de omloop van Jezus-Eik.
Ik dacht dat die naam een samenstelling van 3 wielrenners was, maar ik kon Linde niet plaatsen.quote:Op zondag 7 april 2019 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom mag Linde Merckpoel dit presenteren?
Rik van Linden.quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat die naam een samenstelling van 3 wielrenners was, maar ik kon Linde niet plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |