Dat is nu eenmaal z'n stijl. En het legt hem geen windeieren.quote:
In koersen met een gehandicapt deelnemersveld kan het; hier is het zonde van de energie.quote:Op zondag 7 april 2019 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal z'n stijl. En het legt hem geen windeieren.
Windowdressing?twitter:JumboVismaRoad twitterde op zondag 07-04-2019 om 15:17:59🇧🇪#RVV19 @Dannyvanpoppel was part of the leading group but dropped out after a mechanical. @WoutvanAert is ina chasing group with the favourites. reageer retweet
Dat leek niet echt op materiaalpech, maar goed.quote:Op zondag 7 april 2019 15:19 schreef showtimer het volgende:
Windowdressing?twitter:JumboVismaRoad twitterde op zondag 07-04-2019 om 15:17:59🇧🇪#RVV19 @:Dannyvanpoppel was part of the leading group but dropped out after a mechanical. @:WoutvanAert is ina chasing group with the favourites. reageer retweet
Wij zijn er net als Joris bij de dames allemaal ingetuindquote:Op zondag 7 april 2019 15:19 schreef showtimer het volgende:
Windowdressing?twitter:JumboVismaRoad twitterde op zondag 07-04-2019 om 15:17:59🇧🇪#RVV19 @:Dannyvanpoppel was part of the leading group but dropped out after a mechanical. @:WoutvanAert is ina chasing group with the favourites. reageer retweet
Voor zichzelf.quote:Op zondag 7 april 2019 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Niels Poliet rijdt zich helemaal leeg, voor niemand verder?
Ik snap die vent echt niet. Vorig jaar dacht ik nog dat ie enig koersinzicht had, maar dit jaar demarreert ie elke 5 kilometer wel een keer.quote:
Schrik van de steentjes, koestert elke meter asfalt.quote:Op zondag 7 april 2019 15:21 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik snap die vent echt niet. Vorig jaar dacht ik nog dat ie enig koersinzicht had, maar dit jaar demarreert ie elke 5 kilometer wel een keer.
Voor hun eigen podium denk ik. Anders niet te verklarenquote:Op zondag 7 april 2019 15:21 schreef TheArt het volgende:
Waarom rijden Uttrup en Annemiek in godesnaam mee met Bastianelli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |