Such is life. Op je sterfbed zal je ook zo redeneren.quote:
quote:
Echtquote:
Ik was daar na 5 jaar wel klaar mee idd.quote:Op maandag 8 april 2019 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt![]()
Kijk net dat stukje terug waar hij als 6-jarige bij zijn moeder aan de borst zit. Nat mondje en allesWalgelijk
Ziekquote:Op maandag 8 april 2019 20:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik was daar na 5 jaar wel klaar mee idd.
Nou was Johnny Walker sowieso al niet echt kwaliteitswhisky.quote:Op maandag 8 april 2019 14:06 schreef VeX- het volgende:
Die White walker whiskey.
Wat een schaamteloze cashgrabs. Ben bijna blij dat het er binnenkort op zit.
HBO moet ergens het budget voor die icespiders vandaan halen.quote:Op maandag 8 april 2019 14:06 schreef VeX- het volgende:
is dit een spoiler?quote:Op maandag 8 april 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HBO moet ergens het budget voor die icespiders vandaan halen.
ik wacht sinds seizoen 1 op icespidersquote:Op maandag 8 april 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, meer hoop na alle foreshadowing.
Big as The Hound.quote:Op maandag 8 april 2019 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wacht sinds seizoen 1 op icespiders
quote:
Is dat eigenlijk een keer besproken in de serie, en zo ja wanneer?quote:Op maandag 8 april 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, meer hoop na alle foreshadowing.
In seizoen 1 door Old Nan tegen Bran die net ontwaakt is uit zijn coma wanneer ze over The Long Night praat en tijdens Hardhome praten die wildlings erover tijdens die meet met Jon. Dus er is genoeg foreshadowing.quote:Op maandag 8 april 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een keer besproken in de serie, en zo ja wanneer?
God nee hèquote:Op maandag 8 april 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In seizoen 1 door Old Nan tegen Bran die net ontwaakt is uit zijn coma wanneer ze over The Long Night praat en tijdens Hardhome praten die wildlings erover tijdens die meet met Jon. Dus er is genoeg foreshadowing.
Net als dat ze in het oog leven van een reus genaamd Macumber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dacht al die oma ja. Bedankt. Binnenkort maar eens de eerste seizoenen terugkijken, is echt lang geleden.quote:Op maandag 8 april 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In seizoen 1 door Old Nan tegen Bran die net ontwaakt is uit zijn coma wanneer ze over The Long Night praat en tijdens Hardhome praten die wildlings erover tijdens die meet met Jon. Dus er is genoeg foreshadowing.
Net als dat ze in het oog leven van een reus genaamd Macumber.
Ik ben nu bij seizoen 6 en die achteruitgang in dialogen is wel schrijnend.quote:Op maandag 8 april 2019 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht al die oma ja. Bedankt. Binnenkort maar eens de eerste seizoenen terugkijken, is echt lang geleden.
quote:Op maandag 8 april 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op maandag 8 april 2019 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 8 april 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me nou
With the stars as her umbrella
quote:Op maandag 8 april 2019 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zoals hij GVD het lekkerste wijf uit de serie vermoordde (Ros)quote:Op zondag 7 april 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze geilde hem al op door te zeggen dat ze ook graag dieren wil afschieten met de kruisboog.
Muah daar vond ik niet veel aan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zoals hij GVD het lekkerste wijf uit de serie vermoordde (Ros)
Die smaakt echt meer dan prima. Is al redelijk lang uit hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 14:06 schreef VeX- het volgende:
echt niet dat was Talysaquote:Op dinsdag 9 april 2019 00:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zoals hij GVD het lekkerste wijf uit de serie vermoordde (Ros)
Her en der een "O JA"-tje, maar wist nog wel genoeg denk ik.quote:
Ik vond die ene Frey chickie best lekkahquote:
How did you manage it?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik vond die ene Frey chickie best lekkah
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die rooie priesteres in Mereen.
Die vriendin van Ramsay, rawrquote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Talisa Stark![]()
[ afbeelding ]
Freak vriendin van Ramsay
[ afbeelding ]
Missandei
[ afbeelding ]
Ros
[ afbeelding ]
Dany
[ afbeelding ]
Eens. Echt mijn type.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die vriendin van Ramsay, rawr
Muah als zij je verleidt zou ik telkens bang zijn dat mijn pener er over vijf minuten wordt afgesneden.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In GoT wel jaquote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als zij je verleidt zou ik telkens bang zijn dat mijn pener er over vijf minuten wordt afgesneden.
quote:
Deze boys weten.quote:
Dat is er zo één die bij de eerste date vraagt of je anale sex lekker vind.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nice.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Mag wel 'iets meer eten' ja. Vind het verder wel een mooi ding. lijkt op m'n eerste vriendinnetje lang geleden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |