SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Wel lastig om van sommige mensen te zien wie het zijn aangezien ze onder hun eigen naam meespelen.quote:Op zondag 7 april 2019 12:53 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik dump deze hier trouwens nog even.
Voor diegene die het alweer vergeten waren (zoals ik bijna).
https://poolofdragons.com(...)09-a658-b66b6b6cd848
Ik doe niet mee. Ik kan die shit niet aanquote:Op zondag 7 april 2019 12:53 schreef Het_Liegebeest het volgende:
En een aantal die niets ingevuld hebbenquote:Op zondag 7 april 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel lastig om van sommige mensen te zien wie het zijn aangezien ze onder hun eigen naam meespelen.
Oooh!quote:Op zondag 7 april 2019 12:53 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Gisteren weer zijn dood gezien.quote:
Kun je nog mee doen?quote:Op zondag 7 april 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel lastig om van sommige mensen te zien wie het zijn aangezien ze onder hun eigen naam meespelen.
Hoe join je die group?quote:Op zondag 7 april 2019 12:53 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Dragonstone soldaten zagen er ook wel erg baas uit.quote:
Een aflevering per dag, en dan naadloos aansluiten op S8quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ben alweer bij seizoen 7. Iets te vroeg begonnen.
http://poolofdragons.com/(...)3f-ba07-bd5a63c5cf68quote:Op zondag 7 april 2019 13:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hoe join je die group?
Ik heb een voorspelling gemaakt, maar kan nergens joinen
gelukt thanks!quote:Op zondag 7 april 2019 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://poolofdragons.com/(...)3f-ba07-bd5a63c5cf68
Via deze invitatielink zou het moeten lukken.
Ingevuldquote:Op zondag 7 april 2019 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://poolofdragons.com/(...)3f-ba07-bd5a63c5cf68
Via deze invitatielink zou het moeten lukken.
The King Who Caredquote:
-edit: niet nodig-quote:
1 jaar en 8 maandenquote:Op zondag 7 april 2019 16:16 schreef Cherryberry het volgende:
Wat zijn die 2 jaar snel voorbij gegaan eigenlijk...
dan heb je geen kennisgemaakt met Thanosquote:
Kloptquote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan heb je geen kennisgemaakt met Thanos
quote:
Wat is in vredesnaam dat ding rechts?quote:
Man, man, manquote:Op zondag 7 april 2019 17:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam dat ding rechts?
Oh, daar heb ik dan weer echt he-le-maal niks meequote:Op zondag 7 april 2019 17:54 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Man, man, man![]()
C'est le Thanos.
https://en.wikipedia.org/wiki/Avengers:_Infinity_War
Positiefquote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben nu aan het 'rewatchen', heerlijk![]()
Wat vonden jullie de mooiste dood in de hele serie? Een top drie mag ook.
hoeft ook niet. marvel is je ding of niet, maar Thanos is zo'n "badguy" waar je sympathie voor krijgt omdat hij je kan meenemen in zijn wereld. waardoor genocide best een goed antwoord kan zijn voor de problemen in het leven.quote:
1. Oberynquote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben nu aan het 'rewatchen', heerlijk![]()
Wat vonden jullie de mooiste dood in de hele serie? Een top drie mag ook.
ik heb genoten van de vernietiging van de Freysquote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
Wat vonden jullie de mooiste dood in de hele serie?
Oh ja, dat ookquote:Op zondag 7 april 2019 18:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb genoten van de vernietiging van de Freys
ik vond oberyn en robb niet "mooi"quote:
Wel mooi in de uitvoering, het bracht wel shock teweeg. Zelfde met Jon overigens, maar die kwam te snel weer terugquote:Op zondag 7 april 2019 18:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vond oberyn en robb niet "mooi"![]()
Joffrey was wel nice
dit vond ik zon nutteloze achterlijk dood. dat hele mereen segment was sowieso voornamelijk kut. in de serie als in de boeken.quote:
Meereen had best zijn waarde om te laten zien hoe slecht Dany eigenlijk was in het regeren, en waarom ze waarschijnlijk ook niet op de troon zal eindigen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit vond ik zon nutteloze achterlijk dood. dat hele mereen segment was sowieso voornamelijk kut. in de serie als in de boeken.
true datquote:Op zondag 7 april 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meereen had best zijn waarde om te laten zien hoe slecht Dany eigenlijk was in het regeren, en waarom ze waarschijnlijk ook niet op de troon zal eindigen.
quote:Op zondag 7 april 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god Slayage komt weer met schijtlollige plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zondag 7 april 2019 18:26 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
![]()
i forgot about that!
![]()
ik moet wel zeggen dat ik die lollige recaps heb gemist![]()
[ afbeelding ]
nog een "laatste" dan.Die recaps zijn wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Als juichen (in gedachten, niet in het echt natuurlijk) ook als shock telt welquote:Op zondag 7 april 2019 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mooi in de uitvoering, het bracht wel shock teweeg. Zelfde met Jon overigens, maar die kwam te snel weer terug
Ik vond dat echt jammer.quote:Op zondag 7 april 2019 18:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als juichen (in gedachten, niet in het echt natuurlijk) ook als shock telt wel
Joffrey die daar kapot lag te gaan
Ik vond het het grappigste van zeven seizoenen GoT. Zoveel karma, zoveel genot.quote:
Ja het was wel kut voor 'm, dacht hij in de avond even Margaery te kunnen aandouwen en dan uiteindelijk lig je in de armen van je moeder.quote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het het grappigste van zeven seizoenen GoT. Zoveel karma, zoveel genot.
ik weet niet of hij geintersseerd was in het douwen van margequote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het was wel kut voor 'm, dacht hij in de avond even Margaery te kunnen aandouwen
de dood van ygritte in de armen van jon vond ik ook op een bepaalde manier mooi, omdat ze bijna elkaar hadden gedood, maar toch gered werden van deze tragische gebeurtenis door die duivelse "whats his name"quote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
Wat vonden jullie de mooiste dood in de hele serie?
Ah zo kun je het beter noemen jaquote:Op zondag 7 april 2019 18:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Positief
Meryn Trant
Lysa Arryn
Viserys Targaryen
Joffrey Baratheon
Ramsay Bolton
Negatief
Jeor Mormont
Barristan Selmy
Jon Snow 1.0
Shireen Baratheon
Hodor
Ja! Maar ik báálde wel. Leuk karakter die Ygritte.quote:Op zondag 7 april 2019 18:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
de dood van ygritte in de armen van jon vond ik ook op een bepaalde manier mooi, omdat ze bijna elkaar hadden gedood, maar toch gered werden van deze tragische gebeurtenis door die duivelse "whats his name"
quote:Op zondag 7 april 2019 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
- Shrine Baratheon (die vond ik het gruwelijkst)
Jaaaaa, mooi was datquote:Op zondag 7 april 2019 18:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb genoten van de vernietiging van de Freys
Neem aan weer vanaf 20:00 uurquote:Op zondag 7 april 2019 19:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe laat is het op Ziggo te zien volgende week maandag?
Ze had hem al de moeder in gemanipuleerd.quote:Op zondag 7 april 2019 18:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet niet of hij geintersseerd was in het douwen van marge
wablief?quote:Op zondag 7 april 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze had hem al de moeder in gemanipuleerd.
Ze geilde hem al op door te zeggen dat ze ook graag dieren wil afschieten met de kruisboog.quote:
Er is een klein stukje uit die Wall gesloopt, hij staat er nog kilometers lang joh.quote:Op zondag 7 april 2019 20:06 schreef Slayage het volgende:
mbt de TT, de wall is niet meer dus is er geen watcher on the wall. under the wall wel though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komen terug.
Nog eentje die terugkomt;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 11:15 schreef Poes. het volgende:
Cast en crew voor seizoen 8;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komen terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Denk niet dat mensen nu geschokt reageren op die spoilerquote:
Better safe than sorryquote:Op maandag 8 april 2019 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen nu geschokt reageren op die spoiler.
Heb verder ook geen idee hoe ze weer in de verhaallijn komen.
Volgens mij zaten ze allebei niet in seizoen 7.quote:Op maandag 8 april 2019 11:49 schreef GGMM het volgende:
Een spoiler omdat mensen die in het vorige seizoen voorkwamen weer in dit seizoen voorkomen.
lol
Klopt. En de derde was wel/niet dood, dus wat mij betreft een spoilerquote:Op maandag 8 april 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze allebei niet in seizoen 7.
Yara kan net zo goed nog gecast zijn als lijk natuurlijk, Charles Dance zat ook nog in S05E01quote:Op maandag 8 april 2019 11:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klopt. En de derde was wel/niet dood, dus wat mij betreft een spoiler
Goed plan.quote:Op zondag 7 april 2019 14:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een aflevering per dag, en dan naadloos aansluiten op S8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op maandag 8 april 2019 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Zo langzamerhand tijd om dit topic uit MyAt te halen zie ik
Als ik van één serie spoilers wil vermijden (zoals nu al weten wie er terugkeert ofzo) is dit het wel
Veel plezier
Kijk.quote:Op maandag 8 april 2019 11:49 schreef GGMM het volgende:
Een spoiler omdat mensen die in het vorige seizoen voorkwamen weer in dit seizoen voorkomen.
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |