Ja, maar doorzoekt ie dan ook je DM's?quote:
Popjequote:Op zaterdag 6 april 2019 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, maar doorzoekt ie dan ook je DM's?
edit: buhhh ik neem 'm te letterlijk.. ben niet helemaal helder
Ja zie door al die dm's van dude 't bos niet meerquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:43 schreef Bluezz het volgende:
DM's doorzoeken?
Ik gooi altijd meteen m'n DM's en PM's weg als ik ze gelezen en/of beantwoord heb.
Maar ik heb dan ook totaal geen aktieve DMPM's.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik wilde ik vertrek zien,maar het werd toch "das boot" ook geen onaardige serie..
Dat kwam vandaag niet ter sprake geloof ik..quote:
Heb je het over de remake?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat kwam vandaag niet ter sprake geloof ik..
Nee joh, da's la Laterna denk ik? Aan de Vechtkade?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer bij een pizzaria in Ommen gegeten, was vooral heeeeel erg terug naar de eighties. Is het die ene waar je niet kan pinnen naast het paard?
Beetje in een hoekje stiekem sproeien?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:23 schreef minilot het volgende:
Volle klaptieten en nog anderhalf uur OV te gaanBeetje slechte planning.
![]()
Voordeel: bijleestijd!
Nah, hele drukke sprinter.quote:
Dan valt het juist minder op johquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, hele drukke sprinter.
Tandenbijten tot thuis, het zij zo. Eigen schuld, te lang zitten lullen in de bar van het Efteling Hotel.
Het was verdorie vandaag warmer hier in NL dan die hele tijd op Maltaquote:
De serie..quote:
Wat vond je er verder van? Restauranttip was goed, begreep ik?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het was verdorie vandaag warmer hier in NL dan die hele tijd op Malta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cat-astrophe op 06-04-2019 23:08:00 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor wie het leuk vindt: wat Malta pics (in spoiler ivm de grootte)LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |