Klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel te kloppen. Als mensen nu wiskey met water extra lekker vinden omdat de voor hen nu goede smaken dan boven komen drijven en ze vinden dat over 10.000 jaar nog steeds dan kan je het voor die periode zien als bewijs wat voor die gehele periode geldig was. Maar bedoel aangezien dit bewijs gaat over iets subjectiefs, smaak, lijkt het me dat het best zo kan zijn dat er periodes zijn waarin ze graag juist de smaak die naar onderen gedrukt wordt willen proeven. Bedoel in sommige landen vinden ze dingen een delicatesse waar wij voor gruwelen, vanwege cultuur of wat dan ook. Die dingen zijn gewoon zo veranderlijk dat ik voor mijzelf wel kan stellen dat dit zo'n bewijsdingetje is die mogelijk over 200 jaar helemaal niet meer relevant/bewijs is.
En ja is bewijs in een andere grootte dan het bewijs voor zwaartekracht, maar ze noemen het ook bewijs. Geeft ook maar weer aan dat het gewoon onderhevig is aan wat mensen als bewijs zien
Edit: las het anders dan je bedoelde zie ik nu. Ja nieuwe meettechnieken. Ja laten we het nou maar niet al te ingewikkeld maken. De materie waarover wij praten is al ingewikkeld genoeg zoals het isquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als de smaakvoorkeur nu eens gelijk zou blijven, dan kan de uitkomst niet verder verbeterd worden. Oh wacht, wel als er nieuwe meettechnieken zouden komen? Maar dan wordt het erg ingewikkeld!
Hogere golven dan dat een vuurtoren hoog is...quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vanwege de golven lijkt me. Er hoeft maar 1 golf te zijn en je kan al het strand aan de overkant niet meer zien. Er zijn heel veel golven in de zee
Zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Edit: las het anders dan je bedoelde zie ik nu. Ja nieuwe meettechnieken. Ja laten we het nou maar niet al te ingewikkeld maken. De materie waarover wij praten is al ingewikkeld genoeg zoals het is
Het zal je verbazen hoe hoog golven op zee kunnen wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hogere golven dan dat een vuurtoren hoog is...
Hoe bedoel je...?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hogere golven dan dat een vuurtoren hoog is...
Tussen hier en Engeland ook? En ten aller tijden?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe hoog golven op zee kunnen worden
Oh, dus je bedoelt die flat earth theory kan niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vanuit een vuurtoren aan de Nederlandse kust zie je groot Brittannië ook niet.
Hij heeft de OP niet eens gelezen, alleen de TT, gewoon negeren schatquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dus je bedoelt die flat earth theory kan niet.
Hij is vast aan het bijlezen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij heeft de OP niet eens gelezen, alleen de TT, gewoon negeren schat
Ik heb de OP wel gelezen. Er worden doorlopend bestaande wetenschappelijke theorieën bijgesteld. Dus dat deel van de OP kan ik me prima in vinden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij heeft de OP niet eens gelezen, alleen de TT, gewoon negeren schat
Hoezo ga je nog door op de hoge golven als je zogenaamd wel door hebt dat het topic daar niet over gaat?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb de OP wel gelezen. Er worden doorlopend bestaande wetenschappelijke theorieën bijgesteld. Dus dat deel van de OP kan ik me prima in vinden.
Je voorbeeld van flat earth is alleen een bizar slechte aangezien de bewijzen tegen een platte wereld niet te weerleggen zijn (ik durf ook wel te stellen dat die in de toekomst ook niet weerlegd worden) . Je argument van hoge golven maakt je verhaal er ook niet sterker op.
Kun jij iets op aarde verzinnen wat we ooit helemaal moeten herzien...?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb de OP wel gelezen. Er worden doorlopend bestaande wetenschappelijke theorieën bijgesteld. Dus dat deel van de OP kan ik me prima in vinden.
Je voorbeeld van flat earth is alleen een bizar slechte aangezien de bewijzen tegen een platte wereld niet te weerleggen zijn (ik durf ook wel te stellen dat die in de toekomst ook niet weerlegd worden) . Je argument van hoge golven maakt je verhaal er ook niet sterker op.
Jij komt met die onzin aan. Niet raar reageren als mensen daar op reageren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo ga je nog door op de hoge golven als je zogenaamd wel door hebt dat het topic daar niet over gaat?
Ik reageerde lollig op een vraag die daarover ging. De eerste reactie volgens mij. Man mijn avond begint net leuk te worden, ga niet een snali 2.0 worden. Het gaat niet over flat earth.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij komt met die onzin aan. Niet raar reageren als mensen daar op reageren.
Dat HIV een specifieke aandoening voor homo's is toendertijd al wel weerlegd.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kun jij iets op aarde verzinnen wat we ooit helemaal moeten herzien...?
Je hangt je betoog er aan op en vernoemd je topic er naar, niet anderen afvallen dat je niet de reacties krijgt die je zou willen zien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik reageerde lollig op een vraag die daarover ging. De eerste reactie volgens mij. Man mijn avond begint net leuk te worden, ga niet een snali 2.0 worden. Het gaat niet over flat earth.
En van welk overtuigend bewijs zullen we misschien ooit op moeten terugkomen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat HIV een specifieke aandoening voor homo's is toendertijd al wel weerlegd.
Jezus, zijn jullie tweelingbroers ofzo. Dankjequote:Op zaterdag 6 april 2019 23:27 schreef Trashcanman het volgende:
Maar ik laat je verder wel met rust, veel succes met het topic.
Zoals wie dan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:31 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja dit topic trekt wel bepaalde personen aan zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |