Ik kan het artikel van paar jaar geleden niet meer vinden, maar daar werd een vrouw in gijzeling genomen nadat zij ten onrechte x miljoen op haar rekening gestort had gekregen van de belastingdienst en dit niet terug wilde betalen.quote:
Maling aanquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een bank dat op prijs stellen doet, overboeken misschien?
Het kan wel, hoorde ik laatst bij een deal van een paar ton maar het kost wel erg veel tijd en energie.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik kan het artikel van paar jaar geleden niet meer vinden, maar daar werd een vrouw in gijzeling genomen nadat zij ten onrechte x miljoen op haar rekening gestort had gekregen van de belastingdienst en dit niet terug wilde betalen.
Sowieso, kan de bank nooit mee werken bij een onverschuldigde betaling, maar nu blijkbaar wel?
Wat ben je ook een verschrikkelijke smerige volgevreten klootzak met je stemmingmakerij. Hoe men je hier altijd maar carte blanche geeft begrijp ik niet. Het is zo verwaten en fout wat je bent en wat je doet. Jij bent een vertegenwoordiger van alles wat slecht is voor het gros en de bulk van de gewone vrouw en man. Ik snap wel dat dit een rol is die je speelt. Enige empathie zou wenselijk zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Eh ja, jammerlijk vergokt geld door personen onderaan de maatschappelijke ladder zal sowieso een probleem worden. Haast is hiermee geboden, dus laten we hopen dat men er snel genoeg bij is.
Neem een pilletje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een verschrikkelijke smerige klootzak met je stemmingmakerij. Hoe men je hier altijd maar carte blanche geeft begrijp ik niet. Jij bent een vertegenwoordiger van alles wat slecht is voor het gros en de bulk van de gewone vrouw en man. Ik snap wel dat dit een rol is die je speelt. Enige empathie zou wenselijk zijn.
Hij is (of speelt) een volgevreten VVD'er. Dat is gewoon slecht voor laten we zeggen de gewone man. Zij plukken je waar je bijstaat en hebt dat niet eens door.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Neem een pilletje.
Hij heeft gewoon gelijk hoor.
Pardon?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een verschrikkelijke smerige volgevreten klootzak met je stemmingmakerij. Hoe men je hier altijd maar carte blanche geeft begrijp ik niet. Het is zo verwaten en fout wat je bent en wat je doet. Jij bent een vertegenwoordiger van alles wat slecht is voor het gros en de bulk van de gewone vrouw en man. Ik snap wel dat dit een rol is die je speelt. Enige empathie zou wenselijk zijn.
Wat had je dan verwacht van daklozen en criminelen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:18 schreef spierbal het volgende:
Manmanman. Alleen maar kleurlingen op die foto.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zij plukken je waar je bijstaat en hebt dat niet eens door.
Leek me duidelijk.quote:
Ik wist niet dat RTL deed aan selectieve stemmingsmakerij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:18 schreef spierbal het volgende:
Manmanman. Alleen maar kleurlingen op die foto.
U bent geïrriteerd, zo mag ik het noemen?quote:
Of leg het naast U neer als daar nog plaats voor is.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:02 schreef Scjvb het volgende:
[..]
U bent geïrriteerd, zo mag ik het noemen?
Hoeft voor mij geen leuke te zijn, mag in een jute zak wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:05 schreef opreis het volgende:
Ben ik te laat? Of kan ik ook nog even snel iets stelen om zo nog kans te maken op een leuke zak geld
Dan alsnog, als er op een openbare plek meer kleur is dan oorspronkelijke bewoners is er iets mis gegaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:55 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik wist niet dat RTL deed aan selectieve stemmingsmakerij.
Volgens mij zijn dat statushouders, wat hebben die te maken met dit nieuws?
Ehm, misschien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of leg het naast U neer als daar nog plaats voor is.
Raar idd dat er geen Nederlanders zijn die vluchten in hun eigen land en zich moeten melden bij de afdeling "Vluchtelingenzaken"quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:15 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dan alsnog, als er op een openbare plek meer kleur is dan oorspronkelijke bewoners is er iets mis gegaan.
Nee dat kunnen banken niet. Dit zijn onverschuldigde betalingen en de bank is daarin geen partij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:35 schreef Scjvb het volgende:
Banken kunnen foutief gestorte hoge bedragen in de meeste gevallen uiteindelijk toch ook succesvol terughalen.
Dat worden heel veel bolletjes, kleine envelopjes en slijterij bezoeken voor die daklozen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zou het meteen opnemen en houdoe
Wat denk jij @:DoubleUU
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:46 schreef Bart2002 het volgende:
Wat ben je ook een verschrikkelijke smerige volgevreten klootzak met je stemmingmakerij. Hoe men je hier altijd maar carte blanche geeft begrijp ik niet. Het is zo verwaten en fout wat je bent en wat je doet. Jij bent een vertegenwoordiger van alles wat slecht is voor het gros en de bulk van de gewone vrouw en man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |