Deze. Waarom wordt dit nummer altijd genegeerd? ^^quote:
quote:
quote:It's not having what you want, but it's wanting what you've got
Nooit van gehoord, maar Western zit wel een beetje in mijn genen (vaders kant)quote:Op zondag 7 april 2019 01:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja legendarisch daar,
net als Brad Paisley
Ja vooral met karaoke moet je deze artiesten/nummers wel kennen volgens een Texaan die ik tegenkwam in Sevilla.quote:Op zondag 7 april 2019 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar Western zit wel een beetje in mijn genen (vaders kant)
Deze ook?quote:Op zondag 7 april 2019 01:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja vooral met karaoke moet je deze artiesten/nummers wel kennen volgens een Texaan die ik tegenkwam in Sevilla.
Daar hebben we het toen niet over gehad, maar Dolly Parton is wel een van de groten.quote:
quote:
Jezus.quote:Op zondag 7 april 2019 20:54 schreef Driepink het volgende:
idem dito, kwam achter tragedy aan, 200bpm+
quote:
Ik moet dan aan deze denkenquote:
Lekker deprimeren hierquote:
Heerlijkquote:
Goh, hoe kan dát nou danquote:
quote:
Oh die is wel relaxed. Glaasje whiskey erbijquote:
Kaarslicht erbij..ik. Oeh dan gaan we niet slapen, hoor!quote:Op zondag 7 april 2019 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die is wel relaxed. Glaasje whiskey erbij![]()
Niet dat ik dat drink...
quote:Op zondag 7 april 2019 23:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kaarslicht erbij..ik. Oeh dan gaan we niet slapen, hoor!![]()
quote:
Sterkte!quote:Op maandag 8 april 2019 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik doe nu heel stoer maar ik heb straks een afspraak om 07.30![]()
Eerste 6 seizoenen gezien op NF, 7 & 8 moet ik downloaden aangezien die nog niet op NF staan.quote:
Klopt maar ik was er een beetje klaar mee na S6. Wel een goeie seriequote:Op maandag 8 april 2019 00:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerste 6 seizoenen gezien op NF, 7 & 8 moet ik downloaden aangezien die nog niet op NF staan.
De eerste 3 seizoenen vond ik het leukst. Ik word een beetje moe van die love stories, totaal niet interessant. Oh en Mike is ook super irritant.quote:Op maandag 8 april 2019 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt maar ik was er een beetje klaar mee na S6. Wel een goeie serie
Owja, dat soap gedoe waar ze naar grijpen als ze niks meer weten.quote:Op maandag 8 april 2019 00:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De eerste 3 seizoenen vond ik het leukst. Ik word een beetje moe van die love stories, totaal niet interessant. Oh en Mike is ook super irritant.![]()
Je smaak!quote:Op maandag 8 april 2019 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Owja, dat soap gedoe waar ze naar grijpen als ze niks meer weten.Daarom fan van Breaking Bad, Ozark enzo
![]()
“This town needs an enema”.quote:
quote:
Okay, maar kan je stil zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |