Een goede whiskey waardeerder gespotquote:
Jaquote:
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:57 schreef Trashcanman het volgende:
Heb laasts een dram van een eerste botteling van een nieuwe Teeling gehad. Ook niet verkeerd
+1quote:
Je komt uit 81 zie ik. Wordt weer eens tijd!quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
+1
Hoewel de laatste keer dat ik whiskey gedronken heb is ook al weer een jaar of 15 geleden
Drink het wel af en toe maar ben geen fijnproever. Word ook altijd moe van die lui die dan een heel verhaal bij een glas whisky hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
+1
Hoewel de laatste keer dat ik whiskey gedronken heb is ook al weer een jaar of 15 geleden
Snap ik ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Drink het wel af en toe maar ben geen fijnproever. Word ook altijd moe van die lui die dan een heel verhaal bij een glas whisky hebbenga weg en laat mij drinken
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik ook niet
Het is lekker of niet. Bek houden en zuipen
Vaak wel, ik doe ook niet alsof. Ben niet hoogopgeleid. Pechquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Zijn ook altijd van die wijsneuzen die schijnbaar in ieder onderwerp hooggeleerde zijn.
Heb een HBO studie afgemaakt maar nooit iets met dat diploma gedaan. Maar is niet echt hoog, middelmatig opgeleidquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vaak wel, ik doe ook niet alsof. Ben niet hoogopgeleid. Pech
Netjes hoorquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb een HBO studie afgemaakt maar nooit iets met dat diploma gedaan. Maar is niet echt hoog, middelmatig opgeleid
Was digitale communicatiequote:Op zaterdag 6 april 2019 00:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Netjes hoor
Heb niet veel gedaan met mijn kennis. Heb gewoon grafisch vormgeven afgemaakt. Was slecht in wiskunde, maar heel goed in Frans en Engels en dergelijke. En muziek is wel echt mijn ding
Oh dat is wel redelijk gerelateerd jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was digitale communicatie
Maar zaten ook best wat vakken bij die met grafisch vormgeven te maken hadden.
Doe je dat nog steeds?
M'n UI komt ook nog uit de tijd dat ik daarmee begon te prutsenquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh dat is wel redelijk gerelateerd ja
Nee, doe er niets meer mee. Behalve soms wat ontwerpen voor vrienden, of fotografie. Daar doe ik soms nog wel eens wat mee.
Doe je er nog wat mee?quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
M'n UI komt ook nog uit de tijd dat ik daarmee begon te prutsen
Wat doe je nu dan als ik dat mag vragen?
Nee weinig, vind het nog wel leuk om af en toe in Photoshop wat te maken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe je er nog wat mee?
Ik maak werk nu aan de bekabeling voor de JSF gevechtsvliegtuigen.
Ja, vind ik ook! Ben je wel eens gaan urbexen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee weinig, vind het nog wel leuk om af en toe in Photoshop wat te maken.
En interessant
Urwattenquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Ben je wel eens gaan urbexen?
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Urban exploration, is heeeel gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |