Daar ben jij net voor gementioned, geloof ik.quote:Op maandag 8 april 2019 23:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brand dat wijf tot haar enkels af Jinek en snel een beetje
In de publieke sector echt niet meer hoorquote:Op maandag 8 april 2019 23:40 schreef svann het volgende:
[..]
Ze had vast een chiquer baantje kunnen krijgen of thuis kunnen blijven.
Trut hoort uit de financiële wereld verbannen te worden en gestraft te worden voor wanbeleidquote:Op maandag 8 april 2019 23:40 schreef svann het volgende:
Ze had vast een chiquer baantje kunnen krijgen of thuis kunnen blijven.
Wat heeft ze gedaan amigoquote:Op maandag 8 april 2019 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Trut hoort uit de financiële wereld verbannen te worden en gestraft te worden voor wanbeleid
"Dichter bij de keuken staan'quote:
quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Bijna alles ging mis bij derivatendossier AFM'
De Autoriteit Financiële Markten heeft een toezichtblunder begaan bij het fiasco met rentederivaten. Onervaren medewerkers werden ingezet om de banken te controleren.
Het instituut dat in de financiële wereld moet toezien op ¬ordentelijk gedrag blijkt de afgelopen jaren zelf zijn zaken niet op orde te hebben gehad. In een keihard oordeel stelt extern adviesbureau Alvarez & Marsal vast dat de Autoriteit Financiële Markten (AFM) tekort is geschoten bij de aanpak van rentederivaten bij banken.
https://www.volkskrant.nl(...)ossier-afm~b436b18f/
En nu is de trut toe aan een nieuwe uitdaging
En allemaal lovende woorden voor dat incompetente secreet
Aanpakken die teef Hup Jinek
quote:Op maandag 8 april 2019 23:41 schreef svann het volgende:
Daar ben jij net voor gementioned, geloof ik.
Dat eerste is blijkbaar gebeurd en dat tweede kreeg men blijkbaar niet rond.quote:Op maandag 8 april 2019 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Trut hoort uit de financiële wereld verbannen te worden en gestraft te worden voor wanbeleid
ikweethetookniet levert uitstekend werk af.quote:Op maandag 8 april 2019 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Daar ben jij net voor gementioned, geloof ik.
Nu heeft ze haar roeping gevondenquote:
Alleen Jinek durft het niet te benoemenquote:Op maandag 8 april 2019 23:43 schreef svann het volgende:
Dat eerste is blijkbaar gebeurd en dat tweede kreeg men blijkbaar niet rond.
Dit is inderdaad gênant voor iemand die zichzelf journalist noemtquote:Op maandag 8 april 2019 23:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alleen Jinek durft het niet te benoemen
Dankquote:Op maandag 8 april 2019 23:43 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetookniet levert uitstekend werk af.
Mastermoviesquote:Op maandag 8 april 2019 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb mij op de middelbare school kostelijk vermaakt met New Kids.
Bakkie pleur met een kanoquote:
En dan ook nog voor de verkeerde kant.quote:Op maandag 8 april 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Hier heeft mijn opa niet voor gevochten in de oorlog
nog steedsquote:
geen hentai, dus altijd -1quote:
Jij ook altijd met je hentai.quote:
ja, afromen die handelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |