Ik heb een link gevonden op mijn mobiel via het Youtube-kanaal van Eurovision in Concert, maar op m'n laptop kan ik hem niet vindenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:17 schreef eurovisiefan93 het volgende:
Waar kijken jullie dit? Ik kan die link niet vinden?
In de zaal van Afasquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:17 schreef eurovisiefan93 het volgende:
Waar kijken jullie dit? Ik kan die link niet vinden?
Ah Thanks!!!quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:22 schreef Amarinthe het volgende:
De livestream is even down omdat er een break is en de camera-vrouw even pauze houdt. Zal het linken als ik zo de nieuwe vindt!
Aangezien je daar zelf bent; Griekenland was dat een beetje.. meh? Want op de stream die ik had klonk het nou niet echt geweldig...quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Greys het volgende:
Alle nummers komen op de youtube van Eurovision in Concert.
synchroon-postenquote:
Ja. Niet slecht maar wel beetje.. underwhelming vonden we.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:23 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Aangezien je daar zelf bent; Griekenland was dat een beetje.. meh? Want op de stream die ik had klonk het nou niet echt geweldig...
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef MaLo het volgende:
Cee en Greys, kan niet wachten op de rest van jullie verslag, ik vind het NU al waanzinnig leuk!
Cornaldfilmpje
Voor jullie en de andere aanwezige esf-ers, een heel mooie, gezellige avond gewenst!![]()
![]()
![]()
En België?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Niet slecht maar wel beetje.. underwhelming vonden we.
Finland was live weer toffer dan ik gedacht hadPolen ook.
Ja KOEKOEK jij hebt ook al Matt en wil dinges van Portugalquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh we hebben reactie van Serhat op onze foto.Drie hartjes.
Fuck it ik ga met Serhat mee naar huis morgen.
Ja polen vond ik ook heel erg leuk klinken! Ik moet eerlijk bekennen.. ik heb nog lang niet alle nummers gehoord.. wilde dit jaar mezelf een beetje alles een verrassing laten en dat is maar deels gelukt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Rip Greece.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh we hebben reactie van Serhat op onze foto.Drie hartjes.
Fuck it ik ga met Serhat mee naar huis morgen.
Toppiequote:Op zaterdag 6 april 2019 21:34 schreef Amarinthe het volgende:
https://www.facebook.com/(...)In3ZlF4jRc&__tn__=-R
Ik krijg even geen kortere url, hoop dat dit werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |