quote:En wat dacht je van Kinderbijslag?
Op dinsdag 7 januari 2003 15:22 schreef Melluh het volgende:[..]
Dus?
Adoreren is heel wat anders dan de goede punten van iemand overnemen en de rest laten voor wat het is. Er rijden genoeg volkswagens in Nederland, zijn ook geen Hitler-fans geloof ik. Vier je moederdag? Dan ben je volgens je eigen redenatie ook behoorlijk eng.
quote:Dat is niet de discussie in dit topic. Die discussie over de SP is trouwens al meerdere malen gevoerd, als je er nog iets inhoudelijks aan toe te voegen hebt zoek je maar één van die topics op.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind een clubje dat de leer van een van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis adoreert sowieso een beetje eng.
quote:Links versus rechts discussies zijn prima, alleen wel op basis van argumenten en niet door continu met woordspelinkjes als Maorijnissen, Henk Kampf, etc rond te strooien. Dit leidt juist af van de discussie, en het verleden heeft ook geleerd dat je een hoop users ermee wegjaagd. Zie voor verdere uitleg mijn eerdere posts in dit topic.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, grappig dat tijdens de hoogtijdagen van Fortuyn en het vallen van het kabinet deze richtlijnen blijkbaar niet nodig waren.
Wat mij betreft een futiele exercitie en voor mij een reden om 95% van de topics aan mij voorbij te laten gaan. POL is niets meer dan het bieden van een boksring voor mensen die elkaar alleen maar de hersens willen inslaan.
quote:Euuwww, Melluh begint daarover in dit topic hoor.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:35 schreef Kozzmic het volgende:
Dat is niet de discussie in dit topic. Die discussie over de SP is trouwens al meerdere malen gevoerd, als je er nog iets inhoudelijks aan toe te voegen hebt zoek je maar één van die topics op.
quote:Had je maar ongelijk
Op maandag 6 januari 2003 17:51 schreef Sniper het volgende:[..]
Het doel op dit forum is niet om compromissen te bereiken. Dat maakt de discussies links-rechts hier op Fok in wezen futiel (maar niet minder interessant) omdat als gezegd de hakken heel erg diep in het zand staan en het doel van de discussie niet is een compromis bereiken maar (vaak, zo lijkt het) het aantonen van de superioriteit van de eigen en inferioriteit van de bestreden visie.
Vooral het idee dat iedereen die niet als de betreffende poster denkt ofwel heel erg dom danwel heel erg egoistisch/asociaal noem maar op moet zijn, tiert welig op Fok.
quote:Fok!kers hoeven het idd niet overal over eens te worden, maar zoals jij het nu beschrijft, wordt het wel een erg zinloze bezigheid. Ik hoop altijd maar dat er tenminste een paar mensen aan het denken gezet worden door het lezen van posts (niet per se de mijne) in zo'n discussie. Ik heb ook niet de illusie dat ik mensen kan overtuigen van mijn gelijk, maar misschien kan ik sommige mensen ervan overtuigen dat hun gelijk niet de enige waarheid is.
We moeten er gewoon vanuit gaan dat links en rechts het hier nergens wezenlijk over eens worden (dat hoeft dus ook niet: wij hoeven geen compromis te bereiken).De lol van het posten bestaat dan vervolgens uit het zo creatief mogelijk herhalen van zetten, het schaakspel zelf kan verder niet echt gewonnen worden. En afhaken zodra de standaard dooddoeners uit de kast komen.
btw: sommige posts in dit topic bevestigen imho Kozzmic's gelijk
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:41 schreef zodiakk het volgende:
Overigens zou je wel de rotte appels zoals Strolie75 wel mogen aanpakken. Als iedereen elkaars hersenen dan toch tot pulp wil slaan, laten we dan op zijn minst stoten onder de riem (stoken om het stoken) niet toestaan.
We hebben nu eenmaal niet allemaal de tijd om een poging tot semi-intellectuele verhaaltjes te typen.
Sommige van ons moeten werken voor hun geld en moeten dingen soms kort en krachtig opschrijven.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 08-01-2003 08:59]
quote:Waarom moet de kwaliteit sneuvelen bij tijdgebrek? Je kan ook gewoon wat minder posts genereren en in de tijd die je daarmee wint, de kwaliteit van je posts opschroeven. Of is dat te semi-intellectueel voor je?
Op woensdag 8 januari 2003 08:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
We hebben nu eenmaal niet allemaal de tijd om een poging tot semi-intellectuele verhaaltjes te typen.
Sommige van ons moeten werken voor hun geld en moeten dingen soms kort en krachtig opschrijven.
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 01:31 schreef Staal het volgende:
En wie dit forum regelmatig frequenteert, en daarvan zijn er erg veel, want ik zag gebruikers met meer dan 10.000 reacties, is sowieso een enigszins contactarme of zelfs -gestoorde individualist, die zijn medemensen maar moeilijk kan verdragen. Althans IRL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |