Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:21 schreef Myrr het volgende:
Lol hij heeft mijn komkommertjes in hartjes gesneden. Wat is dit.
Mooi, vrouwen met 2 linkerhanden zijn sexy maar af en toe is het wel eens lekker om de handige grommende machoman uit te hangen door een lampje te vervangen.quote:
Je maakt hem week en soft.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:21 schreef Myrr het volgende:
Zou t ook wel eens chill vinden om me te herinneren wat ik die avond ervoor heb gegetenquote:
liefdequote:Op vrijdag 5 april 2019 18:21 schreef Myrr het volgende:
Kan je ook gewoon een poeptest voor doen lijkt mij zoquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou t ook wel eens chill vinden om me te herinneren wat ik die avond ervoor heb gegeten
Even terugdenken waarom je blowt?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou t ook wel eens chill vinden om me te herinneren wat ik die avond ervoor heb gegeten
Maak je toch insta aanquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal niets meer mogen. Zou ook geen plezier meer hebben in het leven.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Ex verslaafden blijven altijd een beetje doods, afgestompt en saai, dat dan wel.
Komt wel weer, op een Libelle manier dan wel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal niets meer mogen. Zou ook geen plezier meer hebben in het leven.
Beetje plannen, eerst school afmaken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:38 schreef Myrr het volgende:
Echt zo jammer altijd als zwangerschapstesten negatief zijn ondanks dat het helemaal niet uit zou komen.
Een verslaafde blijf je altijd!!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Ex verslaafden blijven altijd een beetje doods, afgestompt en saai, dat dan wel.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een verslaafde blijf je altijd!!!!!
Nee na zomervakantie 2020 stop ik met de pil en dan zien we wel. Tijdens je studie is een baby makkelijker te behappen dan wanneer je net je baan bent begonnen. Als je überhaupt wordt aangenomen. Of dat je bent aangenomen, zwanger raakt en eruit wordt geknikkerd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje plannen, eerst school afmaken.
En als jullie 40 zijn verdienen jullie samen een ton jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee na zomervakantie 2020 stop ik met de pil en dan zien we wel. Tijdens je studie is een baby makkelijker te behappen dan wanneer je net je baan bent begonnen. Als je überhaupt wordt aangenomen. Of dat je bent aangenomen, zwanger raakt en eruit wordt geknikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |