ontopic: het gaat best goed, heel gezellig gehad in groningen, ben er net weer, heb daar lekker gegeten, en alle series op net 5 gekeken!
haha, en om half 12 beide in slaap gevallen tot 3 uur vanmiddag!!
best erg eigenlijk.
En vanavond komt een hele goede vriend van mij <sommige zullen wel weten wie ik bedoel, gezellig film kijken, panic room! ik ben erg benieuwd, maar heb veel zin in!
oppervlakkig ziet alles er prima uit, in mijn hoofd? *zucht*
quote:uhu, now this feeling maar al te goed, het lijkt allemaal hartstikke leuk en aardig, en eigenlijk is het zo, als je hoofd maar is een x voor een x ophoud met denken en gewoon stil is! en bij mij is dat nooit zo, maar snachts is het ergst. als het donker en stil is, en als ik heel graag wil slapen, dan voert mijn hoofd hele gesprekken met me, en speelt hele scenarios af met dingen die ik niet wil zien, juist daarom misschien...
Op woensdag 8 januari 2003 18:56 schreef DarkElf het volgende:
mannetje thuis, kaarsjes aan, wijntje, strax leuke film kijken.oppervlakkig ziet alles er prima uit, in mijn hoofd? *zucht*
quote:ik snap je
Op woensdag 8 januari 2003 19:05 schreef racoon2002 het volgende:[..]
uhu, now this feeling maar al te goed, het lijkt allemaal hartstikke leuk en aardig, en eigenlijk is het zo, als je hoofd maar is een x voor een x ophoud met denken en gewoon stil is! en bij mij is dat nooit zo, maar snachts is het ergst. als het donker en stil is, en als ik heel graag wil slapen, dan voert mijn hoofd hele gesprekken met me, en speelt hele scenarios af met dingen die ik niet wil zien, juist daarom misschien...
herkent iemand dit?
pff, of weet iemand hoe ik hiervan af kom nog beter.zal wel niet denk ik.
verdervoor DE!
Verder voor mij wil ik het positieve van het negatieve zien, dat heb ik meegemaakt wil ik niet meer en probeer het om te zetten naar het goede , hoe ik wil dat het zal zijn , iemand die rustig de tijd voor me neemt en geduldig met me is en me vertrouwd en dat verbeterd het ook .
[Dit bericht is gewijzigd door racoon2002 op 08-01-2003 19:24]
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:21 schreef racoon2002 het volgende:
weet je wat het is,
Het moet er ook uit, en dat gaat ook zeker een x gebeuren
er is maar 1 iemand die een beetje weet wat ik mee heb gemaakt en die weet wat er zo ongeveer in me omgaat ook al weet ik dat vaak zelf niet, en hij heeft laatst ook gezegd, meisje het komt er allemaal wel een x uit, en als dat gebeurt ben ik bij je! en op hem vertrouw ik, weet dat als ik val hij me weer oppakt, maar ik ben al een tijdje van plan om hier is een x mijn hele verhaal en alles wat ik voel op te schrijven, maar ben er nog een beetje onzeker over....
en gelly? ik heb de cd ook
weet welk nummer je bedoelt. Hij is mooi, en diep. en
quote:Sterkte en beterschap
Op woensdag 8 januari 2003 18:37 schreef Riann het volgende:
moe ja ik weet niet hoe ik het moet uitdrukkenik ben vanmorgen geopereerd aan oren en neus is nog allemaal pijnlijk en ik ben er ook erg moe en slap van.
En ik word sins zondagavond lastig gevallen. door telefoontjes bedreigingen. morgen gaat smam officeel aangifte doen.
en nu maar hopen dat dat snel voorbij is.
Bedreigd? Bah, het is mij gelukkig nog nooit overkomen maar het lijkt me heel eng. Maar waarom gaat je moeder aangifte doen en niet jij zelf?
quote:Precies, gewoon zonder onderbreken eruit knallen wat er uit moet, das moeilijk, maar als het zover is, pas dan maar op, maar idd dan moet je niet kalmeren, gewoon laten gaan, moet eruit, maar idd...
Op woensdag 8 januari 2003 19:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
LOl, al met al een lieve maar ook wat wilde man en net als ik gecompliceerd, prototype mijn ideale man
Dennis heeft me vaak zo jankend aan de telefoon gehad eerst en die schrok zich de pleuris en schrikt nog steeds zich de pleuris als ik die buien heb. Dan gooi ik ook echt alles maar alles eruit , en hij probeert me te kalmeren , terwijl ik dan zoiets heb van kalmeer me niet , want dit moet er echt uit.
quote:Veel plezier,
Op woensdag 8 januari 2003 19:32 schreef racoon2002 het volgende:
ontoppic, ik ga nu ff lekker douchen, daarna nog ff terug, en dan lekker film kijken met degene die ik het meest vertrouw, wat een heerlijke avond toch
Laatmaar
.
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil... *hmpf* Ik wil dus... *nnnggg* Ik moet even zeggen...*argh*Laatmaar
.
Wat wil je zeggen dan
Is het belangrijk of valt het wel mee ![]()
Laat het eruit stromen
quote:
Hoe voel je je [NU] (1) ?Moe, alles wat op me afkomt word me teveel. Ik wil weg, rust, teveel om op te noemen. Het komt toch niet. Altijd maar ritmes. School, werk, school, werk. Geef me een weekje... Ik wil gewoon even geen pijn meer, niet mensen om me heen die me pijn doen, hoewel die me ook zo steunen.. Ik weet het gewoon niet. Onzeker, dat is het vast. Puberteit en bla, zo, nu weet ik tenminste hoe het heet (! [/sarcasme]). Nouja, ik word gewoon even gek. BAH! Aan de andere kant stel ik me ook aan, ik wil aandacht, maak dingen erger dan dat ze zijn en doe mensen pijn met dit gezeur. Ik kap ap. zooitje ongeregeld in mijn hoofd.
Hoe voel je je [NU] (2) ?
Zooitje ongeregeld in mijn hoofd. Een dezer dagen barst ik. Ik ben een trut, egocentrisch, een heks. Iedereen lacht, iedereen is gelukkig en blij, behalve ik. Kon iemand maar helpen. Ik stel me vast weer aan, zoals altijd. *SCHREEUW* Ik wil wel huilen, schreeuwen, slaan, schoppen, weg. Het lukt allemaal niet. Ik wil die knop zoooo graag omdraaien. Ben ik depressief? Is het de puberteit? Heb ik gewoon een KUTleven of niet? Iemand die me een antwoord kan geven? Iemand die me oprecht gelukkig kan maken? Iemand die even dat knopje om kan draaien? Verdien ik het of stel ik me aan?
Hoe voel je je [NU] (3) ?
Kut, maar dat gebeurd wel vaker. Moe, alles gebeurd maar.. Ik let er niet meer op. Ups and downs. Bergen en dalen. Was er maar een kabelbaan ipv deze eindeloze tocht. Ik word gehaat, verwaarloos iedereen en alles. Doe mensen pijn en het enige waar ik aan kan denken is mijn eigen stomme gedoe. EGOCENTRISCH! Ik wil zo graag helpen, steunen, maar het lukt niet. Niks lukt. Fok! overvalt me, helpt me, laat me lachen en doet me ZOVEEL pijn. Ik zoveel van de mensen in mijn omgeving.. En ik wil ze niet kwijt.. Dat gebeurd ook niet.. Het doet alleen zoveel pijn! *zucht* Waarom ik dit opschrijf weet ik ook niet.
quote:Sorry...
Op woensdag 8 januari 2003 20:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Na een leuk begin van de avond kut..
Ik
ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |