10% van 80mil is niet 8 ton.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou even terugkijken in de boeken hoeveel spelers jullie voor 80mil+ hebben verkocht. Protip: dat zijn er niet veel.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:22 schreef TheJanitor het volgende:
Als we PSV voorbij willen voor de laatste speeldag moet het dit weekend gebeuren.
En voor 6 mil?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou even terugkijken in de boeken hoeveel spelers jullie voor 80mil+ hebben verkocht. Protip: dat zijn er niet veel.
Hoezo? PSV moet de laatste dag nota bene naar AZ toequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:22 schreef TheJanitor het volgende:
Als we PSV voorbij willen voor de laatste speeldag moet het dit weekend gebeuren.
Mwah, Vitesse-uit is natuurlijk een lastige pot maar ik sluit niet eens uit dat PSV morgen en bij AZ wint, maar het juist in een kleine wedstrijd laat liggenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:22 schreef TheJanitor het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoezo? PSV moet de laatste dag nota bene naar AZ toe
Misschien hoeft dat niet. Het punt is dat het niet dit weekend hoeft te gebeuren, zolang het gat voor Ajax maar niet groter wordt dan het dit moment is. Als het 2 punten blijft, en PSV verliest punten tegen AZ, dan is Ajax toch kampioen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:27 schreef Monolith het volgende:
Misschien kan iemand Nick even het concept "voor" uitleggen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat niet. Het punt is dat het niet dit weekend hoeft te gebeuren, zolang het gat voor Ajax maar niet groter wordt dan het dit moment is. Als het 2 punten blijft, en PSV verliest punten tegen AZ, dan is Ajax toch kampioen?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat niet. Het punt is dat het niet dit weekend hoeft te gebeuren, zolang het gat voor Ajax maar niet groter wordt dan het dit moment is. Als het 2 punten blijft, en PSV verliest punten tegen AZ, dan is Ajax toch kampioen?
Dat hoeft ook niet, het gaat meer om het idee dat 10% een risicovrije investering is. In het slechtste geval maak je minder winst. Als je 10 jeugdspelers koopt (want dat was hij destijds) dan is de kans ook groot dat niemand daadwerkelijk doorbreekt, dan spoel je 8 miljoen door de pot. Ik vind dit wel prima gehandeld eigenlijk.quote:
Je beroep is duidelijk wel te merkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik anders moet reageren als je het woord 'voor' niet snapt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat is dat met alle mensen hier die zo geforceerd grappig willen doen met plaatjes van 9gag
Je probeert nu grappig te doen, maar je zit zelf verkeerd. Lees het nog eens rustig terug. Het gaat om het stukje waarbij iemand beweert dat het dit weekend moet gebeuren, dat is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik anders moet reageren als je het woord 'voor' niet snapt.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je probeert nu grappig te doen, maar je zit zelf verkeerd. Lees het nog eens rustig terug. Het gaat om het stukje waarbij iemand beweert dat het dit weekend moet gebeuren, dat is gewoon niet waar.
Wat een toffe chick is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:09 schreef Monolith het volgende:
Volgens Hélène gaan we de beker en de landstitel pakken:
https://www.omroepbrabant(...)niet-makkelijk-gehad
Staan er gifjes van Waterreus op 9GAG?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat is dat met alle mensen hier die zo geforceerd grappig willen doen met plaatjes van 9gag
nickquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is een vrij kansloze missie. Amerikanen hebben sowieso niks met Europees voetbal of "soccer" zoals het daar heet. En als ze het al kijken en merchandise kopen dan is het Barcelona, Madrid, United enz. De grotere namen zeg maar. De Latinos zijn vooral fan van hun eigen cluppie, Spaanse clubs of PSV. Amerikanen hebben hun eigen sporten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:50 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hoe verloopt de marketing daar betreft Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |