quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je probeert nu grappig te doen, maar je zit zelf verkeerd. Lees het nog eens rustig terug. Het gaat om het stukje waarbij iemand beweert dat het dit weekend moet gebeuren, dat is gewoon niet waar.
Dit lijkt me een fantastisch idee, nick!quote:Lees het nog eens rustig terug.
Ik dacht juist dat voetbal daar steeds groter aan het worden is?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is een vrij kansloze missie. Amerikanen hebben sowieso niks met Europees voetbal of "soccer" zoals het daar heet. En als ze het al kijken en merchandise kopen dan is het Barcelona, Madrid, United enz. De grotere namen zeg maar. De Latinos zijn vooral fan van hun eigen cluppie, Spaanse clubs of PSV. Amerikanen hebben hun eigen sporten.
Moeheid genotquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
De 'CL variant' met Tadic in de spits dus.
[ afbeelding ]
Dat is ook zo. Vooral de lokale clubs doen t erg goed op dit moment. Toen ik in Portland woonde zag ik op speeldagen veel mensen in een Timbers shirtje rondlopen. Seattle Sounders is ook populair. Volgens mij die club van Frank de Boer Atlanta ook. En zo zijn er meer lokale clubs met grote fanbase. Maar in vergelijking met de NFL, American Football bijvoorbeeld heeft Soccer nog een erg lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:29 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat voetbal daar steeds groter aan het worden is?
LaLiga wilt wedstrijden in Amerika gaan exploiteren, dus de markt zal er wel zijn.
Einde tijdperk Dolberg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
De 'CL variant' met Tadic in de spits dus.
[ afbeelding ]
Hmmmm vandaar, bedankt voor de opheldering.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Vooral de lokale clubs doen t erg goed op dit moment. Toen ik in Portland woonde zag ik op speeldagen veel mensen in een Timbers shirtje rondlopen. Seattle Sounders is ook populair. Volgens mij die club van Frank de Boer Atlanta ook. En zo zijn er meer lokale clubs met grote fanbase. Maar in vergelijking met de NFL, American Football bijvoorbeeld heeft Soccer nog een erg lange weg te gaan.
Er blijft wel een verschil tussen LaLiga wedstrijden en bijvoorbeeld Ajax tegen NAC daar zit niemand op te wachten. Zelfs in Nederland niet laat staan in USA. De Nederlandse competitie is totaal niet interessant voor de Amerikaanse markt. De MLS is gelijkwaardig of zelfs hoger qua niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |