Ach wat jammer. En wat zijn de vooruitzichten?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag een prachtige kaart![]()
De grote broers horen er natuurlijk bij.![]()
En ik zit op Malta. In de regen
Al zeeziek?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag een prachtige kaart![]()
De grote broers horen er natuurlijk bij.![]()
En ik zit op Malta. In de regen
Morgen nog meer regenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat jammer. En wat zijn de vooruitzichten?
Meer busziek. Een uur in de spits in een propvolle hete bus meehobbelen die gas geeft en afremt etc is nooit mijn hobby geweest, dan liever een beetje wiegen op de bootquote:
Gisteren zijn we op Gozo geweest!quote:
Tegen de romp ja, hut ligt onder de leefverdieping.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef Molo het volgende:
Hoor je wel de regen tikken op je hut?
Vond ik op bootje waar ik weleens logeerde zo heerlijk. Op een Grevelingen
O jawel hoor, Malta is leuk!quote:Op donderdag 4 april 2019 18:17 schreef Barreltje het volgende:
Mooie kaart Anthraxx![]()
En Cat, heb je wel een beetje vakantie gevoel? Kan je er wel van genieten?
Meer alcohol dusquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O jawel hoor, Malta is leuk!
Maar vandaag een beetje een blah dag omdat het weer niet wil meewerken en ik eigenlijk nét te dunne spullen bij heb. Dus ik pak me in als een ui en ben dan soms nog rillerig.
Nu even opwarmen op de boot voor we een hapje gaan eten in de stad.
Ja, dat werkt top als je gevoelig bent voor zeeziekte en op een schommelende boot zitquote:
Konijn! Alle onderdelen en op alle manieren klaargemaakt.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:20 schreef Molo het volgende:
Wat is lekker en typisch lokaal qua eten en drinken op Malta eigenlijk?
Engelsen op botenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat werkt top als je gevoelig bent voor zeeziekte en op een schommelende boot zit![]()
De engelsen op de veeboot van gisteren deden dat wel goed. Wat een zuipcruise was dat![]()
Lapinoquote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Konijn! Alle onderdelen en op alle manieren klaargemaakt.
En blijkbaar bestaat er een vis die zeeraaf heet, en die heb ik gisteren gehad.
Verder pastinis (of hoe je dat ook schrijft), pasteitje met diverse vullingen. Uiteraard vanuit het Engelse verleden.
En ze zijn sowieso goed met vis.
De eerste avond ging er van alles mis met bestelling en rekening en kregen we een kruidenbittertje van de zaak. Ik weet de naam niet meer maar was prima.
Ze kunnen hetquote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Engelsen op boten![]()
Goede herinneringen aan, wát een feest. Alle leeftijden, van 16 tot 85 waren wasted![]()
Als je een beetje geoefend bent schijn je dat kwijt te kunnen jaquote:Op donderdag 4 april 2019 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze kunnen het![]()
Wij bestelden ook een wijntje. Stomverbaasd hoe je daar dronken van kunt worden.Dat volk heeft magen van 3 liter of zo.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een beetje geoefend bent schijn je dat kwijt te kunnen ja
Bajtra?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
De eerste avond ging er van alles mis met bestelling en rekening en kregen we een kruidenbittertje van de zaak. Ik weet de naam niet meer maar was prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |