dat ik me niet laat leiden een nobuddiequote:Op donderdag 4 april 2019 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik me niet laat leiden een nobuddie als @:Saind
Dit lijkt me een anglicismequote:Op donderdag 4 april 2019 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
Onlogisch is driftig bezig om zijn gezicht te redden.
Hopelijk lukt het hem, anders moet hij voortaan met een masker door het leven. (lol)quote:Op donderdag 4 april 2019 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
Onlogisch is driftig bezig om zijn gezicht te redden.
Welk vak sta je vanavond?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
dat ik me niet laat leiden een nobuddie
quote:Op donderdag 4 april 2019 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het hem, anders moet hij voortaan met een masker door het leven. (lol)
Goede grapquote:Op donderdag 4 april 2019 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het hem, anders moet hij voortaan met een masker door het leven. (lol)
Moest lachenquote:Op donderdag 4 april 2019 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op donderdag 4 april 2019 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwaar een boycot?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk vak sta je vanavond?
(EN WAAROM DOE JE NIET MEE AAN HET BOYCOT??????)
Vak NN maat.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk vak sta je vanavond?
(EN WAAROM DOE JE NIET MEE AAN HET BOYCOT??????)
Vak S moet leeg blijven vanavond vanwege vuurwerk tegen de neusjes. De FRFCgekkies hebben een boycot georganiseerd onder het mom 'zij niet, wij niet'.quote:
Ben jij nou een echte?????quote:Op donderdag 4 april 2019 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Vak NN maat.
Boycot? Iedereen is toch al weg inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké, en daar wordt massaal gehoor aan gegeven? Ik heb overigens liever dat je gewoon 'Ajax' zegt, neusjes komt zo kinderachtig over.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vak S moet leeg blijven vanavond vanwege vuurwerk tegen de neusjes. De FRFCgekkies hebben een boycot georganiseerd onder het mom 'zij niet, wij niet'.
[..]
Ben jij nou een echte?????
quote:Op donderdag 4 april 2019 14:48 schreef onlogisch het volgende:
DAAROM BEN IK ER VANAVOND NIET!!!!!!!!!!!!!!!!Zwakke instelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Vrij debiel ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, en daar wordt massaal gehoor aan gegeven? Ik heb overigens liever dat je gewoon 'Ajax' zegt, neusjes komt zo kinderachtig over.
Kijk naar zijn UI. Ziet dat eruit als iemand die het erg vindt kinderachtig over te komen?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, en daar wordt massaal gehoor aan gegeven? Ik heb overigens liever dat je gewoon 'Ajax' zegt, neusjes komt zo kinderachtig over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |