Je brengt me op ideeen.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar kun je er ook rijst mee koken of een bruin brood mee bakken
dan is het toch nutteloos
Ik kan het je nog sterker vertellen. Ik heb hier nog een berg afwas staan die ik moet doenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:59 schreef Crack_ het volgende:
wauw iemand heeft hier echt een vieze scheet gelaten en ik verdenk het lief en schattig uitziend aziatische meisje naast me
Ja ben KLB'er in hart en nierenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:59 schreef Speciale het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon een punt hoor
haha lacistquote:Op donderdag 4 april 2019 13:59 schreef Crack_ het volgende:
wauw iemand heeft hier echt een vieze scheet gelaten en ik verdenk het lief en schattig uitziend aziatische meisje naast me
kan wel zeggen dat ik samenwerken met Aziaten echt SUPER vervelend vindquote:
Hahahahahaha hah sooooow koekoekquote:Op donderdag 4 april 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
waarom blijf je eigenlijk tegen me pratenwel lief hoor maar je posts boeien me niet zo
ja kijk naar jou luister ik graagquote:
Weinig ervaring mee. Werk hier wel met een Indiër en communicatie is toch erg lastig merk ik welquote:Op donderdag 4 april 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan wel zeggen dat ik samenwerken met Aziaten echt SUPER vervelend vind![]()
Dat vind iedereen. Niemand mag zosk ook hier om die redenquote:Op donderdag 4 april 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan wel zeggen dat ik samenwerken met Aziaten echt SUPER vervelend vind![]()
Die Indianen lijken echt altijd op elkaarquote:Op donderdag 4 april 2019 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weinig ervaring mee. Werk hier wel met een Indiër en communicatie is toch erg lastig merk ik wel
Wat dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weinig ervaring mee. Werk hier wel met een Indiër en communicatie is toch erg lastig merk ik wel
Je mag +1 meenemen hoor dus als crack/ama dan met je mee willen dan zijn zij ook welkom. Als je op de fiets komt is het nog gezond ookquote:Op donderdag 4 april 2019 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n feestdag zou ik nooit willen missen
Zou willen dat ze dat allemaal dedenquote:Op donderdag 4 april 2019 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan?
En zal vast anders zijn wanneer ze langer in Nederland verblijven, maar deze gaan na max 2 jaar oid ook weer gewoon terug. En ik heb echt zoveel geprobeerd om met die mensen om te gaan maar het lukt me gewoon niet en ik versta ze niet en ze liegen en zo nep en gadverdfuckingdamme.
Die moeten zich hier zelf toch ook kut voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |