Ja, wat is dit? Ga meteen voor een tweejarige master en loop een jaar uitquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon een vervolg op dit. Geen idee nog.
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook nietquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaan
Dat is zo kameraadquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
makkelijk gezegd als je een vriendin hebt
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, wat is dit? Ga meteen voor een tweejarige master en loop een jaar uit
Waarom koop je die bloemen danquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook niet
dat heeft er toch niks mee te maken truthoelaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook niet
Fijn toch? Minder mensen die bij het dolfinarium rond struinenquote:
xD niet zulke kiidie antwoorden geven plsquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heeft er toch niks mee te maken truthoela
is jouw act nu ook al zo kut gewordenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD niet zulke kiidie antwoorden geven pls
Kappen nou. Ik ben Kiidquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD niet zulke kiidie antwoorden geven pls
Heb een bos staan die kreeg ik 19 maart en de laatste bloemen zijn nu pas aan het verwelken.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |