hey petjesmeneerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
altijd gezegd weg met de zwarten maar bedoelde niet op deze manier
Wat ben jij een naar mannetje, komt daar je username vandaan?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal als ik iets zeg, dan is het de bedoeling dat dat gehoord wordt, niet dat het gelezen wordt, maar misschien werkt dat bij jou anders
iedereen die de discord niet uit is geknikkerd weet dat maar al te goedquote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef Kiid het volgende:
Vraag me af of braddie nog leeft uberhaupt
Welkom in KLB SCquote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef Speciale het volgende:
[..]
Wat ben jij een naar mannetje, komt daar je username vandaan?
Hahaha, ja vanwege de opmerking tegen Amaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die de discord niet uit is geknikkerd weet dat maar al te goed
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook bloemen laten bezorgen bij iemand, liefde liefde liefde overal liefde
masterstressquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
Denk dat ik hierna gewoon ook master ga doen. Fuck werken.
heyyyquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja doe, voelt echt goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Zo doe je datquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaanquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
daarom heb je dus geen vriendinquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaan
Snap sowieso niet voor wie je nou precies op school zit want het is gewoon sociaal geaccepteerd dat je als huismoeder de deur niet uitkomt. Je bent op een neerslachtige manier bezig om hetzelfde te bereiken als de moeder van 2 deuren verderopquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |