Morgen eindelijk weer eensquote:
Ik ben soms een beetje borderline, maar ik heb nu al het gevoel dat ik hier wel goed zit dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt rt rt
Ik ken je niet maar ik heb nu al het gevoel dat wij het goed met elkaar kunnen vinden
Haha radio 10?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Kiid het volgende:
ZOU JE LACHEN
ZOU JE SCHELDEN
ALS IK JE ZOU VERTELLEN VAN AL DIE TIJD
WAT ZOU JE ZEGGEN
100%quote:Op donderdag 4 april 2019 12:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje borderline, maar ik heb nu al het gevoel dat ik hier wel goed zit dan.
okayquote:Op donderdag 4 april 2019 12:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Morgen eindelijk weer eens
Al kan ik niet echt old school tot 12+ liggen aangezien ik nog wel iets moet doen
Mag ik jou oproken?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik het chiller kan maken dan dit
Zeker vriend. 40 uur per week dezelfde nummers luisteren is vervelend dan maar die ouwe tyfuszooi van radio 10quote:
Ga eens aan school werken!!! xDquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je had het wel netter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Arrow classic rock a mattiquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker vriend. 40 uur per week dezelfde nummers luisteren is vervelend dan maar die ouwe tyfuszooi van radio 10
Jonkoquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kapsalon?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke ik mag het nu echt van de daken schreeuwen!
LUNCHGENOT BESTE GENOT
Mij boeit het welquote:Op donderdag 4 april 2019 12:22 schreef Speciale het volgende:
Hier staat Qmusic op. Niet dat het iemand boeit, maar meld het toch maar even
locked in syndromequote:Op donderdag 4 april 2019 12:23 schreef Speciale het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Een goede kapsalon is echt wel mmmmmmmmmquote:Op donderdag 4 april 2019 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waardeloze combinatie van producten die op zichzelf wel lekker zijn. Zonde
Geef mij maar een ouderwetse broodje döner van de lokale Turkboer. Of kibbelingquote:Op donderdag 4 april 2019 12:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een goede kapsalon is echt wel mmmmmmmmm
School is sws onzinquote:Op donderdag 4 april 2019 12:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu ook met iets bezig op school, gaat echt nergens over. Voelt echt beetje als mn oude vmbodus wel heel leuk
Enige dat groeit bij Hans zijn aanwezigheid zijn mijn erectiesquote:Op donderdag 4 april 2019 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn je aardbeienplanten alweer tot leven gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |