Dat is waar. Toen ik deze act had ingezet had ik er al spijt van. Zal niet meer doen alsofquote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
ben hier vaak genoeg ga niet doen alsof je me niet kent jongis beter voor ons allemaal
Oooh dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik reageerde echt op een hele andere quote maar zie dat mn antwoord wel passend is
[..]
Haha crack pijpt graagquote:Op donderdag 4 april 2019 12:08 schreef Crack_ het volgende:
En FL volgens mij weet jij ook wel dat ik niet echt moeite heb om mn mond te gebruikenop een lieve manier ofc
![]()
Dit komt werkelijk waar nog triester over dan hoe ik mij voel.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nooit eenzaam met een werkende internetverbinding en een Xbox met Fifa 2019
moet ik deze opmerking echt gaan makenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:08 schreef Crack_ het volgende:
En FL volgens mij weet jij ook wel dat ik niet echt moeite heb om mn mond te gebruikenop een lieve manier ofc
![]()
edit, ok dit klinkt raar
ja je bent inderdaad niet op je mondje gevallen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:08 schreef Crack_ het volgende:
![]()
edit, ok dit klinkt raar
Oooh ja krek is vegan he hahahaquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Kiid het volgende:
Slik je dan ook of is dat niet vegan? Aangezien het eigenlijk mensenkindjes zijn en dus soort van vlees
Dan breekt mijn hartquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij meent er niks van dat weet ik zeker
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
ben hier vaak genoeg ga niet doen alsof je me niet kent jongis beter voor ons allemaal
Je moet het geluk bij jezelf zoeken en niet bij een ander vriendquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Speciale het volgende:
[..]
Dit komt werkelijk waar nog triester over dan dat ik mij voel.
veganisme gaat om vrijwillige afgave niet om of het vlees/dierlijk product is of niet :Squote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Kiid het volgende:
Slik je dan ook of is dat niet vegan? Aangezien het eigenlijk mensenkindjes zijn en dus soort van vlees
Dit is dan weer wel slim.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet het geluk bij jezelf zoeken en niet bij een ander vriend
daarom editquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet ik deze opmerking echt gaan maken
je ziet zelf toch hoe dit klinkt ofnie
Ja, zie je steeds vaker in de wereld. Lopen meer gekken rond dan er vast zitten Noel. Ik zou nooit mijn balletje bal op willen gevenquote:
Minstens 4 woorden van deze zin heb ik niet begrepenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
veganisme gaat om vrijwillige afgave niet om of het vlees/dierlijk product is of niet :S
Is jouw spuug dan het wijwater?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom edit
maar ik kan alles, mijn mond is god
hoe is het met jou verder trouwensquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja je bent inderdaad niet op je mondje gevallen.
wat begrijp je nietquote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Minstens 4 woorden van deze zin heb ik niet begrepen
heb ik de memo gemist ofquote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke ik mag het nu echt van de daken schreeuwen!
LUNCHGENOT BESTE GENOT
NOU EN FUCK VEGANISMEquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
veganisme gaat om vrijwillige afgave niet om of het vlees/dierlijk product is of niet :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |