Definitely not living but right now we're surviving.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:15 schreef Der_Mann het volgende:
@:HPLC volgens mij heb ik de reddit account van Unites gevonden
https://www.reddit.com/r/(...)/how_are_you_really/
schoonmaken, lang koken, raspen enzo, nee mij te veel werkquote:Op donderdag 4 april 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh sorry, had dit wel gelezenstom
Aardappelen mogen niet want dan verneuk je de grond maar dat is het enige wat niet mag. Pompoen mag ook maar dan heb je gewoon één pompoen op heel je stukje grond.
Ohja jij was van de ORDE EN STRUCTUUR he. En te veel werk, huh wat dan.. is toch vooral wachten
Everyone is just starved for attention here. Fuck how you really are. A more important question is what are you doing? So many people whining about life. How many of you are taking control of your life and how many are searching for a mental disorder diagnosis and some pills they can hide behind instead of pushing themselves? How many of y'all want to have a reason as to 'why not' instead of taking life head on no matter how difficult it is and how shitty you feel. You're all weak. Do something about it!quote:Op donderdag 4 april 2019 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Definitely not living but right now we're surviving.
Beter hou je gewoon je bekquote:Op donderdag 4 april 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Everyone is just starved for attention here. Fuck how you really are. A more important question is what are you doing? So many people whining about life. How many of you are taking control of your life and how many are searching for a mental disorder diagnosis and some pills they can hide behind instead of pushing themselves? How many of y'all want to have a reason as to 'why not' instead of taking life head on no matter how difficult it is and how shitty you feel. You're all weak. Do something about it!
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nuquote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je je act al snel veranderd hebt
Sowieso moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Heb Noel nog nooit op een hoofdletter kunnen betrappen though.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nu
hopelijk is het Noel niet, dat zou mijn respect voor de beste man niet goed doenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nu
Hmm hoezo raspenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
schoonmaken, lang koken, raspen enzo, nee mij te veel werk
hij postte er net nog een hele hoop met verboden woorden erinquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb Noel nog nooit op een hoofdletter kunnen betrappen though.
Misschien mobiel?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte er net nog een hele hoop met verboden woorden erin
laten we het er maar op houden dat ik de laatste keer dat ik ze klaarmaakte toen zat er nog klei allemaal aan en dat ik veel te lang bezig was hihiquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm hoezo raspenkan toch gewoon in stukjes snijden klaar? En schoonmaken, weet niet wat jij doet maar ik doe gewon beetje spoelen met water en dan koken en als ze gekookt zijn kun je ze zo uit hun velletje halen
(xD velletje)
waarom mogen we zo'n kloon niet helemaal de huid vol schelden zodat hij huilend zichzelf opknooptquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat dat is?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom mogen we zo'n kloon niet helemaal de huid vol schelden zodat hij huilend zichzelf opknoopt
Ik verzamel graag input uit de communityquote:Op donderdag 4 april 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vraagt het toch aan jou natnek
ja dat zie ik in mijn notesquote:Op donderdag 4 april 2019 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzamel graag input uit de community
ja maar daar doe je nooit iets meequote:Op donderdag 4 april 2019 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzamel graag input uit de community
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |