Oh goh wat een leuke rokjesquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
but whywant wilde eerst wel met hem afspreken (gewoon vriendschappelijk) maar nu wil ik dat eigenlijk niet meer en ben bang dat hij veel meer wil en awkwardddd
ECHT KUT, wil vrienden
Ja is zeker leuk, als het dus helemaal strak lukt.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:01 schreef Crack_ het volgende: [..] is wel leuk om te doen, als je de tijd hebt en niet super mega perfectionistisch bent
![]()
Bal gehakt PINDAquote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Solotovski het volgende:
Kroket is sws beter dan een bal gehakt dat weet iedereen
Nee man.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Solotovski het volgende:
Kroket is sws beter dan een bal gehakt dat weet iedereen
Waarom heb jij je collega’s nodig om te lunchenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Kiid het volgende:
Ik had eigenlijk nu willen lunchen maar mijn collega's zijn er gvd nog steeds niet
Welke vd 4 ?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
daar wil ik wel een Pets op geven
Ik ben een sociale jongenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb jij je collega’s nodig om te lunchen
Ja maar crack, ben dan een heldin en zeg er wat van.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die computers bezet houden met hun laptop, sterfmet liefde
mag jij doenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja is zeker leuk, als het dus helemaal strak lukt.
hij durft dat niet alleenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb jij je collega’s nodig om te lunchen
Ik ben zeer zeker speciaalquote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik las speciale.. ik hoopte een lotgenoot gevonden te hebben.
Gecondoleerd vriendquote:
Nou zal ik je even geruststellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |