SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Sterkte!quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Competitie golf start vandaag
![]()
5 donderdagen vroeg op
Stoppen met ademen, maar dat lijkt me wat rigoureus..quote:Op donderdag 4 april 2019 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat kun je er op dit moment aan doen om je klachten wat te verlichten, peaceman?
Doe 't rustig aan. Niet headbangen vandaag.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:57 schreef peaceman het volgende:
Stoppen met ademen, maar dat lijkt me wat rigoureus..
Nee, beetje bewegen, PCM nemen..
En vanavond naar osteopaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stoppen met ademen, maar dat lijkt me wat rigoureus..
Nee, beetje bewegen, PCM nemen..
Bizar zeg...quote:Op donderdag 4 april 2019 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Goh, alweer een huis in de straat te koop. Bieden vanaf 2 ton en wat een creatieve makelaar die zegt: het huis is voorzien van kunststof kozijnen. Hij bedoelt: een kwart van de kozijnen is van kunststof. Wat een uitgeleefde bende, ik gok dat er in die 47 jaar bijna niets aan het huis is gedaan, op die paar kozijnen na dan. Erg ‘creatieve’ oplossingen qua electra, zou de vorige bewoner van ons huis eerst in dat huis hebben gewoond of is dat gewoon lokale gewoonte?
Nu heb je een groene hanekam?quote:
quote:
Is dit de nieuwe look van zorro?quote:
Nee, dat vind ik niets voor haar.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe look van zorro?
Als het werktquote:Op donderdag 4 april 2019 19:07 schreef peaceman het volgende:
vandaag bij de osteopaat geweest. bijzondere ervaring! volgende week weer.. ga er wel baat bij hebben, denk ik zo...
Hoi peaceman.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:07 schreef peaceman het volgende:
vandaag bij de osteopaat geweest. bijzondere ervaring! volgende week weer.. ga er wel baat bij hebben, denk ik zo...
hoi... kom straks ook even luisterenquote:
quote:
Ze heeft verder ook geen hits meer gehad, volgens mij.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken het nummer uiteraard, maar Karen Young zegt me dus helemaal niks.
Ik kon er ook niet opkomenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken het nummer uiteraard, maar Karen Young zegt me dus helemaal niks.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef brother52 het volgende:
Jeepster geen idee van wie. Ken alleen de cover van Fish.
quote:
Ik was al op de inlay van de cd aan het spiekenquote:
Duurde ff voor ik 'm kon plaatsen.quote:
Nee, ik moest zelf koken. We zijn net klaar met eten.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
Stond je eten vandaag weer klaar, livelink?
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik moest zelf koken. We zijn net klaar met eten.
Of het ligt in de vuilnisbakquote:Op donderdag 4 april 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]Dat is minder.
Maar inmiddels al weer op, dus zal het wel gesmaakt hebben.
Ik vond het zelf inderdaad niet zo superlekker, maar de kinderen wel.quote:
Dat is ook belangrijk. Maar je moet zelf ook goed eten hè?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het zelf inderdaad niet zo superlekker, maar de kinderen wel.
Goed zo. Kun je later vanavond patat bestellen als je kinderen slapenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het zelf inderdaad niet zo superlekker, maar de kinderen wel.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Starship - Nothing's gonna stop us now
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed zo. Kun je later vanavond patat bestellen als je kinderen slapen
Ja, ik heb het ook gewoon gegeten. Was hele simpele vegetarische pasta met heel veel groenten en tomatensaus. Maar ik ben niet zo fan van tomatensaus.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk. Maar je moet zelf ook goed eten hè?
Is in ieder geval wel gezond.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook gewoon gegeten. Was hele simpele vegetarische pasta met heel veel groenten en tomatensaus. Maar ik ben niet zo fan van tomatensaus.
Je bent niet zo fan de tomatensaus?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook gewoon gegeten. Was hele simpele vegetarische pasta met heel veel groenten en tomatensaus. Maar ik ben niet zo fan van tomatensaus.
Klinkt als mijn eten voor morgen...quote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms zou ik dat stiekem wel willen, jaquote:Op donderdag 4 april 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed zo. Kun je later vanavond patat bestellen als je kinderen slapen
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms zou ik dat stiekem wel willen, ja![]()
Gewoon ongezond patat, pannenkoek of pizza eten.
Pannenkoeken kunnen anders best gezond zijn hoor...quote:Op donderdag 4 april 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms zou ik dat stiekem wel willen, ja![]()
Gewoon ongezond patat, pannenkoek of pizza eten.
Maar ja, het goede voorbeeld he....
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Melting alweer, laat Vout te veel vieze windjes in zijn hok?
Maar hoe heet het ook alweer hè?quote:
Niet zoals ik ze lekker vindquote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pannenkoeken kunnen anders best gezond zijn hoor...
Die moet je er van tevoren natuurlijk wel even uit pulken. Duh!quote:
Melting draait deze week door, als vervanging voor DWDD.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Melting alweer, laat Vout te veel vieze windjes in zijn hok?
Alleen lekkere windjesquote:
Heb ik je tóch goed ingeschatquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Schön ist es auf die Welt zu sein![]()
quote:
Roy en Anita ook.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
Weet je ook van wie dit is, spijkerbroek?
quote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Schön ist es auf die Welt zu sein![]()
Zo blauw blauw blauw van de sangriaquote:Op donderdag 4 april 2019 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Heino - So blau blüht der Enzian kun je er zo overheen leggen
Was totaal niet mijn genre, tot ik op de Parade een parodie zag. Bijna van de bank gevallen van het lachen.quote:
Ik zou even een mailtje sturen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vraag me nu af wat de voornaam van MC Lyte is. Electro of Israel?
En zou er ook een premium versie van haar zijn?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vraag me nu af wat de voornaam van MC Lyte is. Electro of Israel?
Ja, ik weet het emailadres dus niet hè? electrolyte@scary.com of israellyte@scary.comquote:Op donderdag 4 april 2019 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou even een mailtje sturen.
Laat je het ons weten als je het antwoord hebt?
MC@Lyte.comquote:Op donderdag 4 april 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik weet het emailadres dus niet hè? electrolyte@scary.com of israellyte@scary.com
Daar moet je voor betalen. De Lyte versie mag je gratis downloadenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
En zou er ook een premium versie van haar zijn?
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zit bij platenlabel Batteries not Included
Maar wat zouden de extra features dan zijn?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen. De Lyte versie mag je gratis downloaden
Goede muziekquote:Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar wat zouden de extra features dan zijn?
Een glimlachquote:Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar wat zouden de extra features dan zijn?
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Laten we maar gokken op Dancing Dynamo als titel.
+1quote:
quote:
Nestléquote:
Een beetje van mezelf en een beetje van maggie?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat weten we niet, iets uit de sixties, lijkt me
En uitgerekend boven de pan moet je haar loslatenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf en een beetje van maggie?
Pittig.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En uitgerekend boven de pan moet je haar loslaten
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Melting wil niet verklappen wie er zo aan Maggie hingen.
Daarom gegoogled. Het was the Honeybus (niet te verwarren met Honeybees)
quote:
Was je de sigaar?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
Kwam even een spoedje van het werk tussendoor.
Oh, ik wilde net Honeybees zeggen!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Melting wil niet verklappen wie er zo aan Maggie hingen.
Daarom gegoogled. Het was the Honeybus (niet te verwarren met Honeybees)
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op donderdag 4 april 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
En ook al weer afgehandeld? Of moet je de show afbreken?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
Dat ben ik al heel de week.quote:
Mijn neef kwam ooit bij ons eten en wilde wat Maggi in de soep doen. Dus hij probeert de dop met zijn duim open te doen, maar die dop zat los. Dus de dop zeilt over de hele tafel en landt precies in mijn bord soep.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo zout heb ik het nog nooit gegeten
Zit nu even buiten mijn Fok!-pc en mijn draai pc, ook nog even te kloten op mijn werklaptop.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook al weer afgehandeld? Of moet je de show afbreken?
Tegeltjeswijsheid #43: Niets zo goed als een rebootquote:Op donderdag 4 april 2019 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit nu even buiten mijn Fok!-pc en mijn draai pc, ook nog even te kloten op mijn werklaptop.
Moet nog even iets resetten, mail sturen en dan ben ik weer klaar.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn neef kwam ooit bij ons eten en wilde wat Maggi in de soep doen. Dus hij probeert de dop met zijn duim open te doen, maar die dop zat los. Dus de dop zeilt over de hele tafel en landt precies in mijn bord soep.
The only way is up?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt prettiger dan die nare hit van haar
Ik kan dat nummer niet uitstaanquote:Op donderdag 4 april 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
The only way is up?
Die vond/vind ik toch ook wel lekker.
Dat heb ik vanavond bij bijna elk nummer.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit, maar neit qua titel en artiest.
Same herequote:Op donderdag 4 april 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit, maar neit qua titel en artiest.
Ik had eigenlijk verwacht dat jij deze wel zou kennen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond bij bijna elk nummer.
alleen vanavond?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond bij bijna elk nummer.
Ik verwacht altijd dat livelink alles weet, maar word regelmatig behoorlijk teleurgesteldquote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij deze wel zou kennen.
Ze kent ‘m ook wel, maar weet geen titel of artiestquote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij deze wel zou kennen.
Nou, andere avonden ken ik de nummers ook veelal helemaal niet. Vanavond is het een feest van herkenning.quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik verwacht altijd dat livelink alles weet, maar word regelmatig behoorlijk teleurgesteld![]()
veel horen luiden, maar waar die klepel is dat blijft de vraag?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, andere avonden ken ik de nummers ook veelal helemaal niet. Vanavond is het een feest van herkenning.
Dan ben je verder dan ikquote:Op donderdag 4 april 2019 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de beste man ken ik, dat valt weer mee
Ik heb geen geheugen voor titels en artiesten, dat is het eigenlijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
veel horen luiden, maar waar die klepel is dat blijft de vraag?
Ik ook. Volgens mij van Old and Wise.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de beste man ken ik, dat valt weer mee
Nietus.quote:
Neuhquote:Op donderdag 4 april 2019 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Iets totaal anders nu, of ben je niet van het experimenteren met andere haarstijlen/kleuren?
Ah! Ja, okee, dan ken ik hem daarvan. De naam zelf zegt me helemaal niks. En die naam had ik me wel herinnerdquote:
Yupquote:Op donderdag 4 april 2019 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens mij van Old and Wise.
Sluikreclame voor Disney.quote:
Vreesch niet!quote:Op donderdag 4 april 2019 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen geheugen voor titels en artiesten, dat is het eigenlijk.
Gelukkig heb ik jou om me aan op te trekkenquote:
Dit zou het ESF niet gewonnen hebben.quote:
Wist de helft al. Hoe kent hè.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou om me aan op te trekken
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit een prima liedje om even koffie te gaan zetten.
Hij wist die Nolan Sisters ook al. Dat vond ik nog veel knapperquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die had de single, zegt hij net. Maar ik vroeg me net hetzelfde af
Ah vandaar. Was ff schrikken hoor.quote:
Ja hoor!quote:Op donderdag 4 april 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij wist die Nolan Sisters ook al. Dat vond ik nog veel knapper
Al lang niets meer van ze gehoord.quote:
Dit is andere koffie dan gisteren.quote:
Ik heb Monique nog een keer geholpen om een babybed in een hotelkamer te laten zetten.quote:
Monique vond ik de mooiste. Maar een baby is natuurlijk wel een afknapper.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb Monique nog een keer geholpen om een babybed in een hotelkamer te laten zetten.
Reina del Cid c.s. hebben een busje gekocht om door de VS en Canada te touren en hebben die Van Morrison genoemd.quote:
En toch heb je een vent gehad met een babyquote:Op donderdag 4 april 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Monique vond ik de mooiste. Maar een baby is natuurlijk wel een afknapper.
Tja, maar zodra ik het babybedje zag ben ik afgeknaptquote:Op donderdag 4 april 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toch heb je een vent gehad met een baby
*inkoppertje*
sowwy
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar zodra ik het babybedje zag ben ik afgeknapt
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Reina del Cid c.s. hebben een busje gekocht om door de VS en Canada te touren en hebben die Van Morrison genoemd.
Hup die buzzer de prullenbak inquote:Op donderdag 4 april 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar zodra ik het babybedje zag ben ik afgeknapt
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 4 april 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hup die buzzer de prullenbak in
En ook eentje met "Ik heb dit nog nooit gehoord", kennelijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet een keer een plaatje maken met "Ik ken dit, maar weet niet wat de titel of artiest is", dan kan ik die gewoon posten i.p.v. de hele zin te typen.
Mc Lyte wil ze vast wel voor je rappenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ook eentje met "Ik heb dit nog nooit gehoord", kennelijk.
quote:
Alleen in de premium versie.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Mc Lyte wil ze vast wel voor je rappen
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Mc Lyte wil ze vast wel voor je rappen
Had je maar geen buzzer moeten worden.quote:
Zo, die zitquote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je maar geen buzzer moeten worden.
Verkeerd gegokt.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Gokje qua titel: Do the hustle
Gokje artiest:
Voor hetzelfde geld had Reina del Cid er in rondgetourd.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Reina del Cid er in rondgetourd.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hadden er een busje naar kunnen vernoemen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hadden er een busje naar kunnen vernoemen.
In een busje genaamd The Hustle? Ik denk dat dat de verkeerde soort mensen trektquote:Op donderdag 4 april 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Reina del Cid er in rondgetourd.
Ja, dat laatste krijg je dan redelijke kans op.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
In een busje genaamd The Hustle? Ik denk dat dat de verkeerde soort mensen trekt![]()
The Hustle ging nog goed, maar hier houdt het inderdaad wel op.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Het feest der herkenning is wel over, volgens mij
Hier wel. Melting heeft weer een kelder met obscure zooi opengetrokken.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Het feest der herkenning is wel over, volgens mij
radio gewoon aan laten johquote:Op donderdag 4 april 2019 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik maar naar bed, ben alweer zo f*cking moe.
En dat terwijl ik een paar nachten redelijk wat uren heb gemaakt.
Of op de bank nog wat darten kijken
Ga pijltjes tellen, net als schaapjes. Dan val je vanzelf in slaapquote:Op donderdag 4 april 2019 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
Er moet natuurlijk nog voor weken/maanden moeheid uit. Dat slaap je niet zomaar bij.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ze roepen steeds andere getallen omquote:Op donderdag 4 april 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ga pijltjes tellen, net als schaapjes. Dan val je vanzelf in slaap
Mute!quote:Op donderdag 4 april 2019 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze roepen steeds andere getallen om
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Les enfants des mes enfants van een Franse artiest.
Ik zit mijn rijtje Franse zangers er ook al op na te lopenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik herken de stem... maar kan er geen naam op plakken
Pierre Kartner?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Les enfants des mes enfants van een Franse artiest.
't Is Sinterklaas nietquote:
Ik ook, maar ze waren het geen van tweeën.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit mijn rijtje Franse zangers er ook al op na te lopen
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze waren het geen van tweeën.
Ik...quote:Op donderdag 4 april 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Who knew dat er zóveel onbekende muziek is gemaakt..
Ik ken de beste muziekquote:Op donderdag 4 april 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Who knew dat er zóveel onbekende muziek is gemaakt..
Hé, bigfoot!quote:
Volgens de hoes is het a la Cashquote:Op donderdag 4 april 2019 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Country en ik heb het gevoel dat ik de stem ken
Het lijkt alsof hij een hoepel tussen zijn tanden heeft, door de single afdruk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |