Als hij gereekst is waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:58 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom komt deze niet automagisch in myat?
Reeks em ff danquote:Op donderdag 4 april 2019 13:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als hij gereekst is waarschijnlijk wel.
quote:
Suggesties?quote:
Fair enoughquote:
Morgen pink!quote:
Ik heb gewoon een volle 8 uur gehad hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morgen pink!
Ja opzich prima maar slechts 4-5 uur. Tijdens de lunch maar even dutje doen.
Jij dan?
Jij kan tijdens je pauze daadwerkelijk slapen? Wat doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morgen pink!
Ja opzich prima maar slechts 4-5 uur. Tijdens de lunch maar even dutje doen.
Jij dan?
Heb (ruim) een uur lunch pauze. Half uur eten, half uur duttenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij kan tijdens je pauze daadwerkelijk slapen? Wat doe je eigenlijk?
Dat is wel tof!quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb (ruim) een uur lunch pauze. Half uur eten, half uur dutten.
Ben nog in training maar doe onderhoud aan gasturbines. Veel lassen en slijpen. Projecten van een paar weken en dan weer door naar de volgende.
Wat voor iets doe jij?
Die username is wel echt puur toeval maar wel geinig jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is wel tof!
En een toepasselijke username ook dan![]()
Ik zit zelf in de export.
Zorg ervoor dat jouw pallet / container van A naar B gaat
Ik doe ALLE exportquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die username is wel echt puur toeval maar wel geinig ja
Wat voor landen exporteer je zoal naar toe?
Heb zelf twee jaar import gedaan bij een webshop. Deed alle fabrieken in Maleisië, Indonesië en Polen.
Kan overal ter wereld zijn dus?quote:
Mwah valt mee hoor, merendeel van de lading die we behandelen zijn gewoon vrije goederen, dus hoeft alleen maar een simpel douane documentje voor gemaakt te worden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan overal ter wereld zijn dus?
Lijkt me een gedoe met douane en benodigde papieren
Middagquote:
Ja hoor, primaquote:
Helloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:08 schreef Driepink het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Weer een productieve dag vandaag!OFNIE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Multi taskingsquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij wisselt alles af of niet?![]()
discord - Fok - discord - Fok - etc etc
quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:08 schreef Driepink het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Weer een productieve dag vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga wel vlammen vandaag!
![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja heb ook geen pleuris te doen. Nagelschaartje meegenomenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig te doen dat ik er niet eens zin in heb
Wat moet je met een nagelschaartje? Daar kan ik mij niet uren mee vermaken hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja heb ook geen pleuris te doen. Nagelschaartje meegenomen
Maar heb er vandaag opzich nog wel zin in.
Lol nagels knippenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat moet je met een nagelschaartje? Daar kan ik mij niet uren mee vermaken hoor
Haha, ja ik heb een paar dingen te doen, maar dat is bij lange na geen dagtaakquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol nagels knippenbedoel meer dat ik me er op ingesteld heb dat ik mezelf moet vermaken vandaag.
Paar uurtjes nog, ff volhoudenquote:
Jawel, maar de 2 collegas om mij heen zijn wel gewoon aan het werk.. ik ben mijn eigen afdeling zeg maarquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Paar uurtjes nog, ff volhouden
Heb je wel collega's om mee te buurten..?
Ah zo, je wil ze niet afleiden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, maar de 2 collegas om mij heen zijn wel gewoon aan het werk.. ik ben mijn eigen afdeling zeg maar
Wormsquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zo, je wil ze niet afleiden.
Mijn collega's hebben ook niks te doen dus is opzich nog wel gezellig.
Dadelijk nog maar eens kijken hoe worms op de mobiel werkt
Was altijd mooi vroegerquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd alleen maar de kamikaze of raketten
Avondquote:
Ja die jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Welke was die kon vliegen en dan sturen?
[..]
Avondhoe ist?
Ja goed hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Welke was die kon vliegen en dan sturen?
[..]
Avondhoe ist?
Mag niet klagenquote:
Kkkoud vandaag.. Nu nog maar 3 graden aldus google. Weer is erg wisselend.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig maar .
Nog een beetje te doen daar in Rusland?
Vroeg op bed denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kkkoud vandaag.. Nu nog maar 3 graden aldus google. Weer is erg wisselend.
Wat ga je doen vanavond?
Tering manquote:
Insgelijks...vandaag wat meer te doen?quote:
Gok van nietquote:Op woensdag 10 april 2019 07:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Insgelijks...vandaag wat meer te doen?
quote:
Dat sowieso...tenminste, ze hebben me gister beloofd dat ze vanavond ajax op zouden zetten.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:25 schreef aloa het volgende:
Gaat er nog iemand voetbal kijken vanavond?
Uiteraard. Hopen dat Ronaldo een slechte dag heeftquote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat sowieso...tenminste, ze hebben me gister beloofd dat ze vanavond ajax op zouden zetten.
Jij gaat ook kijken neem ik aan?
Fingers crossedquote:Op woensdag 10 april 2019 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiteraard. Hopen dat Ronaldo een slechte dag heeft
We gaan het zien....eerlijk gezegd denk ik dat AJAX gaat verliezen, maar hoop op een zelfde wonder als tegen Madridquote:Op woensdag 10 april 2019 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Fingers crossed![]()
Maar als je ziet hoe fanatiek hij in de CL is lijkt die kans mij klein
Morguhquote:
Mooie wedstrijd hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 07:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morguh
Hoe was Ajax? Niet kunnen kijken helaas.
Prima resultaat in ieder gevalquote:
Enjoyquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:39 schreef aloa het volgende:
Straks aan het bier...het is tenslotte weekend.
The voice volgens mij. En anders Netflix.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Enjoy
Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
Ja moet dat toch ook maar eens een keer aanschaffenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
The voice volgens mij. En anders Netflix.
Ja is wel goed hoor. Mooie series welquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja moet dat toch ook maar eens een keer aanschaffen
Wat voor series kijk je zoal?quote:
Hele nacht wakker gelegen.. vanmiddag verjaardag en vanavond trippenquote:Op zaterdag 13 april 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
Hey 3pink, hoe is het? Nog weekend plannen?
Trippinnnquote:Op zaterdag 13 april 2019 07:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hele nacht wakker gelegen.. vanmiddag verjaardag en vanavond trippen
Heb nog een pil , die ga ik wel nemen denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2019 07:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Trippinnn
Waar ga je op trippen dan?
Tijdje geleden dat ik dat gedaan heb. Misschien van de zomer op een festival weer een keer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb nog een pil , die ga ik wel nemen denk ik
Morguhquote:
Gewoon puur nieuwsgierigheid: wanneer mag je een passagier meenemen?quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag maar niet vliegen, morgen wel. Wordt waarschijnlijk een lekker vliegdagje.![]()
Crosswindlandingen.![]()
Passagiers? Nee, ben solist dus mag nog niet.
Niiiicequote:Op zaterdag 13 april 2019 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag maar niet vliegen, morgen wel. Wordt waarschijnlijk een lekker vliegdagje.![]()
Crosswindlandingen.![]()
Passagiers? Nee, ben solist dus mag nog niet.
Als ik geslaagd ben voor 9 theorieexamens en drie examenvluchten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gewoon puur nieuwsgierigheid: wanneer mag je een passagier meenemen?
Jezus.. hoezo zo veel.. is toch hetzelfde als alleen vliegen maar met iemand bij je?quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik geslaagd ben voor 9 theorieexamens en drie examenvluchten.
Hopelijk volgend jaar.
Jep. Lierstart is de leukste start. Van 0-100 in 1,5 seconde en in 20 seconden op 500 meter hoogte.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niiiice
Word je ook door z'n kabel de lucht ingetrokken of is dat weer ander soort vliegen?
Klopt. Maar je hebt letterlijk het leven van iemand in je handen. Best wel een verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jezus.. hoezo zo veel.. is toch hetzelfde als alleen vliegen maar met iemand bij je?
Zal best een kick geven jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Lierstart is de leukste start. Van 0-100 in 1,5 seconde en in 20 seconden op 500 meter hoogte.
Slepen door een vliegtuig kan ook, maar is een stuk duurder. Gemiddeld 4 euro per minuut achter de sleepkist. En daar hang je al gauw een kwartier achter.
Morguhquote:
quote:
Dank uquote:
Altijd eerst koffie in de ochtendquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Koffie is altijd een goed plan.
quote:Op zondag 14 april 2019 06:56 schreef Driepink het volgende:
Goedemorgen!
48 uur wakker op het moment 🙈
Was wel de bedoelingquote:
quote:
Ik had wéér een nachtje doorgehaald.. nu net welgeteld 1 uur kunnen slapen..quote:Op zondag 14 april 2019 12:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was wel de bedoelingzojuist weer wakker geworden.
Flinke kater maar wel een topavond gehad
Hoe ist daar?
[..]
Das toch watquote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had wéér een nachtje doorgehaald.. nu net welgeteld 1 uur kunnen slapen..
Da's niet veelquote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had wéér een nachtje doorgehaald.. nu net welgeteld 1 uur kunnen slapen..
Drank o.a.quote:Op zondag 14 april 2019 14:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe hou je dat vol dan....? Ik slaap ook weleens kort, maar een uur is wel erg weinig
Ja echt als een blok.. werd ook een uur later wakker dan normaal.. wel een volle 9 uur geslapenquote:
Beetje kort.quote:Op maandag 15 april 2019 09:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja echt als een blok.. werd ook een uur later wakker dan normaal.. wel een volle 9 uur geslapen
Jij ook goed geslapen?
Rustig opstarten tochquote:Op maandag 15 april 2019 09:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje kort.
Eerst maar een bakkie koffie
Nee, vooral hetgeen wat in het weekend vertrokken is afmaken, voor de rest weer collega helpen.quote:
Aha, ja 'fijn druk' hier/quote:Op maandag 15 april 2019 09:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, vooral hetgeen wat in het weekend vertrokken is afmaken, voor de rest weer collega helpen.
Bij jou wel?
Wel gezien, vergeten te antwoorden, maar nu ik hem weer lees wil ik er ook helemaal niet op antwoordenquote:Op maandag 15 april 2019 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb jij mijn dm nog gezien of negeer je bewust?
Primaquote:Op maandag 15 april 2019 09:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel gezien, vergeten te antwoorden, maar nu ik hem weer lees wil ik er ook helemaal niet op antwoorden
Voelde me wel echt zo de eerste 1,5 uur... Inmiddels wel wakkerquote:
Morguhquote:
Zo? Like what?quote:Op maandag 15 april 2019 09:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voelde me wel echt zo de eerste 1,5 uur... Inmiddels wel wakker
Nja was wakker maar niet echt en geen zin om iets te gaan doenquote:
Dat heb ik dagelijks...quote:Op maandag 15 april 2019 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nja was wakker maar niet echt en geen zin om iets te gaan doen
quote:
quote:
Zal het morgen proberenquote:Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Jezelf een "schop" verkopen![]()
Dat zei mijn opa altijd.
Dikke pechquote:Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lust geen koffie, geen vrouw om seks mee te hebben.. en nu?
Of jezelf een doel stellen...morgen als ik wakker wordt ga ik eerst een lange wandeling maken ofzoquote:Op maandag 15 april 2019 09:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Dat tweede is helaas niet echt een optie.
[..]
Zal het morgen proberen
Ja daaaagquote:Op maandag 15 april 2019 09:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Of jezelf een doel stellen...morgen als ik wakker wordt ga ik eerst een lange wandeling maken ofzo
Niks mis met vroeg opstaanquote:Op maandag 15 april 2019 10:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja daaaagmoet ik nog eerder opstaan.
Half 7 wekker vind ik wel vroeg genoegquote:
vroeg zat idd.quote:Op maandag 15 april 2019 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Half 7 wekker vind ik wel vroeg genoeg
Heb je haast?quote:
Opzij, opzij, opzijquote:
Slow koffie is altijd goed. Beter dan die senseoquote:Op maandag 15 april 2019 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker slow coffee gezet
Ja lekker smaakvolle koffiequote:Op maandag 15 april 2019 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Slow koffie is altijd goed. Beter dan die senseo
Ga ik binnenkort proberenquote:
laatst nescafe espresso gedronken, dat vind ik nog oke. Maar liever filter- of bonenkoffiequote:
Filterkoffie is altijd goed jaquote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laatst nescafe espresso gedronken, dat vind ik nog oke. Maar liever filter- of bonenkoffie
Gewoon zelf je bonen malen zoals vroeger mijn opa en oma dedenquote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laatst nescafe espresso gedronken, dat vind ik nog oke. Maar liever filter- of bonenkoffie
Ja ik moet eens een maler gaan aanschaffen. Ik heb nu vooral voorgemalen koffie voor opschenkfilterkoffiequote:Op maandag 15 april 2019 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon zelf je bonen malen zoals vroeger mijn opa en oma deden
En dan met kokend water neem ik aan?quote:Op maandag 15 april 2019 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik moet eens een maler gaan aanschaffen. Ik heb nu vooral voorgemalen koffie voor opschenkfilterkoffie
zoiets en dan met een waterkoker eroverheen schenkenquote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan met kokend water neem ik aan?
Water van een koffieapparaat kookt meestal niet.
quote:
Prima hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed joh.
Met jou dan? Voetbal nog gezien.
Absoluutquote:Op woensdag 17 april 2019 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prima hoor
Tweede helft gezien ja. Wat een prestatieze waren ook wel echt goed.
Nee zeker niet verwacht. Dacht dat ze allebei de wedstrijden zouden verliezenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
AbsoluutHad ik niet verwacht dit
![]()
Vanavond weten we tegen wie ze moeten op 30 april.
Maakt mij niet uitquote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee zeker niet verwacht. Dacht dat ze allebei de wedstrijden zouden verliezen
Wie zie je liever als tegenstander?
Liever city want spursquote:
Ze verdienen in ieder geval grof geld. Ondertussen al 90 miljoen.quote:
Ja hequote:
Doelpunt nog afgekeurdquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja heging alle kanten op en die ontknoping
Eigenlijk compleet gemist of het ook echt buitenspel wasquote:
Haa nu niet meteen langs de schoenen gaan lopen héquote:
We gaan het zien.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haa nu niet meteen langs de schoenen gaan lopen hé
Je bent docent?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, nog even wat examens afnemen en dan weeeeeeeeeeeekend!
Niiiceeeequote:
Nederland?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niiiceeee
Nog 10 min. en ik ben weer thuis
Leuk! Wat voor vak?quote:
Jupquote:
Wat is er gebeurd?quote:
Bijna.. Zou dat nog lukken vanavond denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |