Als hij gereekst is waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:58 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom komt deze niet automagisch in myat?
Reeks em ff danquote:Op donderdag 4 april 2019 13:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als hij gereekst is waarschijnlijk wel.
quote:
Suggesties?quote:
Fair enoughquote:
Morgen pink!quote:
Ik heb gewoon een volle 8 uur gehad hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morgen pink!
Ja opzich prima maar slechts 4-5 uur. Tijdens de lunch maar even dutje doen.
Jij dan?
Jij kan tijdens je pauze daadwerkelijk slapen? Wat doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morgen pink!
Ja opzich prima maar slechts 4-5 uur. Tijdens de lunch maar even dutje doen.
Jij dan?
Heb (ruim) een uur lunch pauze. Half uur eten, half uur duttenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij kan tijdens je pauze daadwerkelijk slapen? Wat doe je eigenlijk?
Dat is wel tof!quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb (ruim) een uur lunch pauze. Half uur eten, half uur dutten.
Ben nog in training maar doe onderhoud aan gasturbines. Veel lassen en slijpen. Projecten van een paar weken en dan weer door naar de volgende.
Wat voor iets doe jij?
Die username is wel echt puur toeval maar wel geinig jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is wel tof!
En een toepasselijke username ook dan![]()
Ik zit zelf in de export.
Zorg ervoor dat jouw pallet / container van A naar B gaat
Ik doe ALLE exportquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die username is wel echt puur toeval maar wel geinig ja
Wat voor landen exporteer je zoal naar toe?
Heb zelf twee jaar import gedaan bij een webshop. Deed alle fabrieken in Maleisië, Indonesië en Polen.
Kan overal ter wereld zijn dus?quote:
Mwah valt mee hoor, merendeel van de lading die we behandelen zijn gewoon vrije goederen, dus hoeft alleen maar een simpel douane documentje voor gemaakt te worden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan overal ter wereld zijn dus?
Lijkt me een gedoe met douane en benodigde papieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |