maar het was juist leuk toen jij hier 2 jaar niet meer kwamquote:Op donderdag 4 april 2019 11:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien kom je erachter als je zelf weggaatff tip van mij
komt omdat ik zo leuk ben, dan iedereen relatief aan mij gwn een kutuser isquote:Op donderdag 4 april 2019 11:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar het was juist leuk toen jij hier 2 jaar niet meer kwam
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
komt omdat ik zo leuk ben, dan iedereen relatief aan mij gwn een kutuser is
ik leg de lat te hoog
geef toe, die had je niet aan zien komenquote:
Ik ken hem al een aantal jaartjes, dus dat geraaskal is mij niet vreemdquote:Op donderdag 4 april 2019 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef toe, die had je niet aan zien komen
Dit heb je vakerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:15 schreef Driepink het volgende:
Ik begrijp er even helemaal niets meer van.
niet helemaal bij de pinken vandaag?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:15 schreef Driepink het volgende:
Ik begrijp er even helemaal niets meer van.
een van de velenquote:
dit staat nog steeds in mijn foboquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
hey leuk toen ik gisteren naar bed ging dacht ik bij mezelf ''ik hoop dat er morgen nog meer blauwen in de SC zijn, dat lijkt me echt fantastisch''
Het is de beste manier om mensen aan dit forum te bindenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
hey leuk toen ik gisteren naar bed ging dacht ik bij mezelf ''ik hoop dat er morgen nog meer blauwen in de SC zijn, dat lijkt me echt fantastisch''
Roodkapjequote:Op donderdag 4 april 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker, heb je er nog wat op gedaan
ja iknow, had ik hem ook uitgehaald, heb die foto al jaren niet meerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
een van de velen
[..]
dit staat nog steeds in mijn fobo
klbquote:Op donderdag 4 april 2019 11:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja iknow, had ik hem ook uitgehaald, heb die foto al jaren niet meer
waar ben jij mod van trouwens?
tipje, als je op de tekst moderator gaat staan met je muis (kan niet mobiel) dan zie je veul meerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja iknow, had ik hem ook uitgehaald, heb die foto al jaren niet meer
waar ben jij mod van trouwens?
Is niet nodigquote:Op donderdag 4 april 2019 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
tipje, als je op de tekst moderator gaat staan met je muis (kan niet mobiel) dan zie je veul meer
ja weet ik, maar zit op de wc dus was mobiel :$quote:Op donderdag 4 april 2019 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
tipje, als je op de tekst moderator gaat staan met je muis (kan niet mobiel) dan zie je veul meer
klopt maar is wel handigquote:
oke kijk uit dat de bevalling niet te lang duurt want dan moet er een keizersneequote:Op donderdag 4 april 2019 11:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja weet ik, maar zit op de wc dus was mobiel :$
Tussen elke 2 boterhammen zit 1 plakje kaasquote:Op donderdag 4 april 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker, heb je er nog wat op gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |