Oehhh, lekker een stukje laten smelten op je filet mignonquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:41 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Precies dit! In het buitenland weten ze vaak wel beter.
[ afbeelding ]
![]()
Waar haal je dat spul? Ik heb het hier nog nooit zien liggen, en ik eet toch gauw 2x per week K en K.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, ik eet regelmatig de babi pangang van Padifood...die is haast even lekker als die van de Chinees.
In Spanje heb je van die kleine blikjes vis en schelpdieren waar ze gewoon een tientje voor vragen, en het is het nog waard ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:50 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Weet ik. Bij AH ook. Het ging me erom dat ze in het buitenland (in dit geval Frankrijk) dus wel weten dat je ook lekker eten in blik kan stoppen.
Dat ligt bij de Jumbo in de schappen.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar haal je dat spul? Ik heb het hier nog nooit zien liggen, en ik eet toch gauw 2x per week K en K.
[..]
Elke Jumbo? Ik kom er maar een keer per maand of zo voor wat specifieke dingen, juist omdat ik hun smaak voor veel producten en met name K&K niet zo denderend vind. Maar ik was er gisteren en zag het niet liggen. Gewoon bij de andere K&K's?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ligt bij de Jumbo in de schappen.
Geen idee of het in iedere Jumbo ligt, maar ik vermoed dat het in de grotere Jumbo's verkrijgbaar moet zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Elke Jumbo? Ik kom er maar een keer per maand of zo voor wat specifieke dingen, juist omdat ik hun smaak voor veel producten en met name K&K niet zo denderend vind. Maar ik was er gisteren en zag het niet liggen. Gewoon bij de andere K&K's?
Nee, ze liggen maar bij een beperkt aantal Jumbo's. Bij de kleine Jumbo bij Den Haag HS hebben ze vier maaltijden van Padifood maar niet de losse vleesgerechten zoals die Babi Pangang.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Elke Jumbo? Ik kom er maar een keer per maand of zo voor wat specifieke dingen, juist omdat ik hun smaak voor veel producten en met name K&K niet zo denderend vind. Maar ik was er gisteren en zag het niet liggen. Gewoon bij de andere K&K's?
Niet dus, de grote Jumbo's in Delft hebben het iig niet. Ik vermoed dat het echt van de filiaalhouder afhangt en de keuzes die hij maakt mbt zijn assortiment.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee of het in iedere Jumbo ligt, maar ik vermoed dat het in de grotere Jumbo's verkrijgbaar moet zijn.
Ik heb dacht ik een vrij grote Jumbo in de buurt, maar gisteren was ik bij een kleinere. Maar van die grotere kan ik het me ook niet herinneren. Ik wil gewoon af en toe een bakje nasi in de magnetron schuiven. Ik vind nasi snel lekker, hoeft allemaal echt niet zo heel authentiek maar het moet wel gewoon goed klaargemaakt zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee of het in iedere Jumbo ligt, maar ik vermoed dat het in de grotere Jumbo's verkrijgbaar moet zijn.
Voor de duidelijkheid, ik bedoel deze dus:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:10 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja, de smaak en geursensaties die bij de diverse vormen van reflux naar boven komen, zijn tragisch onderbelicht in de hedendaagse culinaire journalistiek.
Zie het steeds vaker bij bars en restaurants, blikje vis van bijvoorbeeld La Belle-Iloise met een vers broodje erbij op de borrelkaart.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Spanje heb je van die kleine blikjes vis en schelpdieren waar ze gewoon een tientje voor vragen, en het is het nog waard ook.
Hoe het heet weet ik niet maar die ouders waren weg en die kinderen waren met hun omaquote:
Oh, hier ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zondag 2 juni 2019 23:04 schreef Stien_Struis het volgende:
De nasi en bami uit blik ook weer verkrijgbaar bij de Aldi. Op = op.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de recensies.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:04 schreef Stien_Struis het volgende:
De nasi en bami uit blik ook weer verkrijgbaar bij de Aldi. Op = op.
[ afbeelding ]
Heldquote:Op maandag 3 juni 2019 19:21 schreef Sicstus het volgende:
Jawel! Daar zijn ze.
[ afbeelding ]
Ik zal ergens deze week deze blikken testen. Eerst de bami van de Aldi, en daarna de Kung-fu nasi tegen de Aldi nasi in de ultieme bliknasi showdown!![]()
Stay tuned!
dit eet ik ook vaakquote:Op maandag 3 juni 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
Aanrader om uit te proberen: ravioli uit blik
[ afbeelding ]
Te koop bij de AH o.a.
Niet bepaald al dente
Hahahahaquote:Op maandag 3 juni 2019 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaomdat het makkelijk en lekker is. Minimaal 1x per maand
Vind dat echt
Het schijnt dat nasi a la ggmm uit de Aldi blikken komtquote:Op maandag 3 juni 2019 19:21 schreef Sicstus het volgende:
Jawel! Daar zijn ze.
[ afbeelding ]
Ik zal ergens deze week deze blikken testen. Eerst de bami van de Aldi, en daarna de Kung-fu nasi tegen de Aldi nasi in de ultieme bliknasi showdown!![]()
Stay tuned!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |