Nee, slanker. Mijn moeder is morbide obees en ik gewoon obeesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Iets zegt me dat Sic zo slank is als zijn moeder.
Onze gevulde culinair recensentquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:52 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Nee, slanker. Mijn moeder is morbide obees en ik gewoon obees
Ditquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:45 schreef Smallish het volgende:
Leuk topic, Sicstus! Ik zie vaak dingen staan die ik niet zal kopen, maar eigenlijk best benieuwd naar ben. Leuk om dit hier te lezen!
Thnx voor de tipquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Mylene het volgende:
Misschien een tip.
[ afbeelding ]
Bij de Jumbo verkrijgbaar en andere smaken, zie hier: http://lochtman.nl/producten
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:07 schreef Sicstus het volgende:
Gewoon koud gegeten
Alsof ze zo van de grill komen. Aanrader!
Jaja. Ik bedoel: qua aanwezige grillsmaak. Niet qua temperatuurquote:
Ik heb voor het schap in de Appie gestaan van de week en ik vond het er een partij smerig uitzien die bakjes. Ik durfde het toch niet aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:49 schreef Sicstus het volgende:
Gisteren nog maar eens wat gehaald van die aziatische gerechtjes:
[ afbeelding ]
De atjar kuning en de rendang! Saampjes gezellig 4,5 minuten in het magnetronnetje. De rendang ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
Hmmmm...en de geur, ook die van de atjar kuning, zalig! Ik heb er wat simpele witte rijst bij gekookt:
[ afbeelding ]
Een lust voor het oog! Maar is het dat ook voor de smaakpapillen? Welnu, de smaken zijn bijzonder aangenaam! De rendang is ook heerlijk zacht, en de pindasmaak van de atjar is gewoon lekker. De saus had wel iets meer gebonden gemogen, hij is iets waterig.
Kortom, dit is weer vakwerk! Alleen de prijs...tja, als we uitgaan van de normale prijzen betaal je voor de atjar 3 euro voor twee ons groente in wat pindasaus. En bij de rendang is het bakje van 150 gram voor hooguit de helft gevuld met vlees. Dus betaal je daar 3 euro voor 70 a 75 gram vlees. Ik vind het aardig aan de prijs voor wat je krijgt.
Kortom, eindoordeel zonder de hoge prijs in beschouwing te nemen: 8
Maar voor de volle mep zou ik het niet snel nogmaals kopen denk ik.
Overigens had ik ook de Pad Thai gekocht eerder de week, maar die heb ik bij wijze van ontbijt gegeten en vergeten foto's te nemen. Maar dit was niet geweldig geslaagd, de zaak had een bepaald bijsmaakje wat mij niet beviel. Niet echt vies, maar niet mijn favoriet. Een 6je voor de Pad Thai.
apartquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:30 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb voor het schap in de Appie gestaan van de week en ik vond het er een partij smerig uitzien die bakjes. Ik durfde het toch niet aan.
Ik heb zelf de Hongaarse Goulash variant gegeten en vond het wel lekker, vlees lekker mals en ruim aanwezig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:04 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Thnx voor de tipMijn oog is er ook al eens op gevallen bij mijn Jumbootje. Ik ga ze op niet al te lange termijn maar eens proberen!
De carbonara variant neem ik weleens mee voor een avonddienst. Heel goed te etenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Hongaarse Goulash variant gegeten en vond het wel lekker, vlees lekker mals en ruim aanwezig.
[ afbeelding ]
De Lidl heeft overigens ook verse Italiaanse pastamaaltijden. Ik neem de spaghetti bolognese af en toe, naar mijn mening wel lekker.
[ afbeelding ]
Het zuurvlees van de jumbo is ook prima te haggelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Hongaarse Goulash variant gegeten en vond het wel lekker, vlees lekker mals en ruim aanwezig.
[ afbeelding ]
De Lidl heeft overigens ook verse Italiaanse pastamaaltijden. Ik neem de spaghetti bolognese af en toe, naar mijn mening wel lekker.
[ afbeelding ]
Ok, die ga ik een keer proberen!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:07 schreef Sicstus het volgende:
Trouwens, als tussendoortje heb ik ook dit genuttigd, uit de Spaanse weken bij het Lidl'tje:
[ afbeelding ]
Gewoon koud gegeten. Zo zien ze eruit:
[ afbeelding ]
En ze zijn heerlijk! Alsof ze zo van de grill komen. Aanrader!
Ja de boerenerwtensoep in zo'n stazak (570ml), die vind ik erg lekker. Lekkerder dan Unoxquote:
Die is lekkerquote:
Ja hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb ook ooit iets van Struik gehad en mij beviel dat ook niet echt.
De frietjes op dat bord daarentegen
@:Sicstus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |