Dat is wel buitencategorie voor Faxiequote:Op woensdag 3 april 2019 22:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit gaat over de Ronde van Vlaanderen, wielrennen. Ze starten in Antwerpen. Misschien kun je samen met Faxie op date naar de start.
Nee, doe mij maar een man met meer haar.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wielrennen en dan de klassiekers.
Kloeke kerels in strakke pakjes en gladde benen
Belachelijk dat dat een klassieker is jaquote:Op woensdag 3 april 2019 22:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
En de Amstel Gold. Maar dat is een kutkoers.
Welk darten is er nu op dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
Lekker darten kijken. Dikke bierdrinkende papzakken
Hoiquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
Lekker darten kijken. Dikke bierdrinkende papzakken
Ohquote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nu niet, maar in het algemeen.
Niet om te kijken, maar wel om zelf te doen. Ben er serieus goed inquote:
Waar spelen we om?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet om te kijken, maar wel om zelf te doen. Ben er serieus goed in
Vind kijken ook leuk. Heb een dartbord in de woonkamer hangen dus speel wel regelmatig maar kan niet zeggen dat ik echt talent heb. Wel ooit 180 gegooid dus?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aangezien het hier laatst over Grieks eten ging, en ik daar nu de hele tijd trek in heb: Grieks!quote:
O tof, zal ik maar niet aan beginnen met de honden hierquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vind kijken ook leuk. Heb een dartbord in de woonkamer hangen dus speel wel regelmatig maar kan niet zeggen dat ik echt talent heb. Wel ooit 180 gegooid dus?
Moet wel achter de lijn gaan staan héquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.
Ja, jij vast welquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.
Nice! Bullseye wil wel lukken maar 180 nog niet... Ben beter op de triple 19, 171 wel 1x gehad.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aangezien het hier laatst over Grieks eten ging, en ik daar nu de hele tijd trek in heb: Grieks!
[..]
O tof, zal ik maar niet aan beginnen met de honden hier
Ja! En heb 'm al regelmatig in de roos gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |