In de eerste serie deed er ook een vrouw mee die zogenaamd altijd gothic rond liep. Die ken ik ook en had haar werkelijk nog nooit gothic gezien. Ook nooit geweten of en dat ze dat deed.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:30 schreef Ireth het volgende:
"Wilde Linda" woont bij mij in de buurt en loopt normaal altijd in spijkerbroek en truize heeft nog nooit zo buiten gelopen of in de supermarkt
Ik vond Patty wel leukquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:05 schreef Wildervankstertje het volgende:
Het nieuwe seizoen wordt door Bridget gepresenteerd.
https://www.tvgids.nl/nie(...)er-than-my-daughter/
Dan is ze binnenkort zelf ook een deelneemster zekerquote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef MissJ het volgende:
Vanavond begint het nieuwe seizoen
Met Bridget als presentatrice
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan is ze binnenkort zelf ook een deelneemster zeker
Kunt veel over Bridget zeggen maar ik vind haar echt niet slecht gekleed.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan is ze binnenkort zelf ook een deelneemster zeker
Ik ook niet. Toch kijk ik nuquote:
Ik heb het er meer over dat ze zich gedraagt als een bakvis.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt veel over Bridget zeggen maar ik vind haar echt niet slecht gekleed.
18quote:Op maandag 2 maart 2020 20:42 schreef vencodark het volgende:
Hoe oud is die dochter? Haar huid is zo glad als van een baby.
Dat heeft dan weer niets met deelname te maken maar gewoon met de term ‘bakvis’ smijten ivm haar Hazes-avontuur.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb het er meer over dat ze zich gedraagt als een bakvis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |