quote:
Ze lijkt er wel op hoor. Alleen veel slanker en uiteraard jonger.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bijna niet voor te stellen dat dit haar moeder is idd.
Ja, echt prachtig is zequote:
Heel ander gezicht, botstructuur en bouw.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:02 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt er wel op hoor. Alleen veel slanker en uiteraard jonger.
Ik vind haar moeder niet lelijk.
Ik zie het wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heel ander gezicht, botstructuur en bouw.
Oh, jouw mening is onze mening?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:05 schreef RickoKun het volgende:
Nou nou nou. Het was een leuke meid om te zien. Maar meteen weer "prachtig" en "schoonheid"
Nou inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2020 21:26 schreef Nine. het volgende:
Met die broek kan ze gelijk de vloer dweilen.
Ik stond er ook van te kijken. Bizar. Alsof het de normaalste zaak is. Nou ja, misschien is het dat ook wel en ben ik achterlijk op beautygebied.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:25 schreef vencodark het volgende:
Jammer dat ze (tegenwoordig?) aan de Botox gaan.
Denk dat dit eenmalig is Sjamp.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
is het nu hotter than my mother ? De dochters worden nu aangepakt
Ja, het maakt eerder ouder dan jonger.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:59 schreef leolinedance het volgende:
Ze ziet eruit als 50...ook in haar 'normale' outfits
Ik wil het niet wetenquote:
Ja inderdaad!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:23 schreef Nielojram75 het volgende:
Dit is een leuke vrouw voor de patatbakker van bzv!
Echt? Ik vind haar zo emotieloos...quote:Op maandag 9 maart 2020 21:28 schreef Ole het volgende:
Ik zie maar klein stukje maar vind Bridget het best leuk doen.
Ja, vond ik ook. Helemaal niet zo afstandelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:28 schreef Ole het volgende:
Ik zie maar klein stukje maar vind Bridget het best leuk doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |