Dat laat nog vele andere opties overquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kon wachten op deze reactie.......maar haakjes, boren, watjes, tangetjes heb ik liever niet in m'n mond.....
Heb aan één....oh nee wacht twee opties genoeg......quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat laat nog vele andere opties over
Ik weet niet wat de tandarts bij jou allemaal doet...quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat laat nog vele andere opties over
Kan er nog wel meer bedenkenquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb aan één....oh nee wacht twee opties genoeg......
Wie zei dat ik het over de tandarts hadquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de tandarts bij jou allemaal doet...
Vertel vertel!quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan er nog wel meer bedenken
[..]
Wie zei dat ik het over de tandarts had
Ow misschien omdat daar het gesprek over ging?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het over de tandarts had
quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:28 schreef Sarabi het volgende:
Door pohi weet ik nu meer dan ik had willen weten
We hadden het over de tandarts toch?? @S95Sedanquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Snap nu wel waarom het steeds over seks gaat hier
Zo zie ik mijn tandarts nooitquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We hadden het over de tandarts toch?? @:S95Sedan
Leukleuk, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:19 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om het 2e bier voor het NK te bottelenbegint op te schieten
Nooit meer seks of nooit meer bier?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Snap nu wel waarom het steeds over seks gaat hier
Klopt. ben niet zo van zulk soort dingen neerzetten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Sedan wat voor werk (of studie) doe jij eigenlijk?
Ik weet eigenlijk niets van je behalve dat je ex en huurbaas een trut/eikels zijn
Waar zou het anders over gaan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We hadden het over de tandarts toch?? @:S95Sedan
Klinkt wel interessant jouw werk! Is het lastig om iets zelfstandigs te beginnen??quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt. ben niet zo van zulk soort dingen neerzetten.
Maar ik doe 3D/CAD ontwerpen icm reparaties en ben bezig daarin iets voor mijzelf op te zetten (Of in iedergeval kijken of dat haalbaar/mogelijk is.
[..]
Waar zou het anders over gaan?
De film Fruitvale Station komt op tv, weet niet of je die al hebt gezien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fijne avond! Ik moet nog even zien wat ik ga kijken vanavond.....
Oh zal ik eens opzoeken......ken die nog niet.....thnxx!quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De film Fruitvale Station komt op tv, weet niet of je die al hebt gezien.
Is erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |