Neuh......probeer nu vooral te bedenken hoe ik de afstand tussen mijn bank en bed ga overbruggen....quote:Op zondag 7 april 2019 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, haal ik vast ooit wel weer een keer in
Jij wel nog?
quote:Op zondag 7 april 2019 00:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh......probeer nu vooral te bedenken hoe ik de afstand tussen mijn bank en bed ga overbruggen....
Je hebt geen controle over vrouwtjes??quote:Op zondag 7 april 2019 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Poezel hier is ook een lui kreng, slaapt gewoon verder ookal verplaats ik d'r mand
Wakker maken als ze slapen is geen succes.quote:Op zondag 7 april 2019 00:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je hebt geen controle over vrouwtjes??
Niet overtuigend genoeg hoor......quote:Op zondag 7 april 2019 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wakker maken als ze slapen is geen succes.
Learned that the hard way
Maar normaal wel hoor
Wie zou ik moeten overtuigen dan?quote:Op zondag 7 april 2019 00:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg hoor......
Je bent wel goed te plagen.....ook een pluspunt!quote:Op zondag 7 april 2019 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas is dat nooit mijn sterkste vak geweest, gelukkig heb ik andere kwaliteiten
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 7 april 2019 00:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent wel goed te plagen.....ook een pluspunt!
Daarom, was helemaal van mijn apropeau.quote:Op zondag 7 april 2019 01:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geef ik eens een complimentje......
quote:Op zondag 7 april 2019 08:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom, was helemaal van mijn apropeau.
Oeps......sorry van je croissantjes Sarabi *heeft er ook eentje gepikt*quote:Op zondag 7 april 2019 09:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik kwam er ook door Sarabi achter dus, inmiddels dus van bed naar bank verhuisd
Veel plezier allemaal
* _Hestia_ steelt een croissantje uit oven
Wat vind je van de broek van MVDP?quote:Op zondag 7 april 2019 10:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Lekker allemaal hoor Sarabi
Ze zijn begonnen
Ziet er tiptop verzorgd uit zoals het hoortquote:Op zondag 7 april 2019 10:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van de broek van MVDP?
[ afbeelding ]
Netjes hoorquote:Op zondag 7 april 2019 10:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van de broek van MVDP?
[ afbeelding ]
Discipline kan lastig zijnquote:Op zondag 7 april 2019 22:16 schreef Restyler het volgende:
Tegen vriendin gecommuniceerd dat ze moet stoppen met me chips en andere vettige dingen voeren en dat ik de komende drie maanden aan rijst en maaltijdsalade ga... Toen gingen we vandaag in de middag op een terrasje van het mooie weer genieten en heb ik nacho's, bitterballen en kaasbrood gehad.![]()
![]()
![]()
Daar gaan de buikspieren weer een beetje onder een laagje vet.
Las hier op Fok dat meer mensen er last van hadden....morgen maar proberen.....Nu lekker slapen!quote:Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef Sarabi het volgende:
Ja de koers was weer mooi
En de mol weer erg leukAlleen dat blijven hangen is wel vervelend
Veel plezier er mee morgen
Geweldig! Gisteren de hele dag gespendeerd aan het Natural History Museum en Kensington Gardens. Ik zou hier nog een maand kunnen zitten en dan nog niet alles zien. Het is fijn. De mensen zijn fijn, de stad is mooi. En lief bij me die dezelfde dingen tof vind is nog het leukstequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |