Nieuwsgierig?quote:Op maandag 8 april 2019 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik kijk een programma over spoedeisende hulp en net voor de reclame is een gebroken heup binnen gebracht, ik blijf nog even kijken
Is dat zo raar?quote:Op maandag 8 april 2019 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh........hoezo kijk jij trouwens GTST??
Jammer of dat niet?quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze lieten het uiteindelijk niet zien.......
Ja! Ze lieten wel een elleboog operatie zien wat enigszins vergelijkbaar was.....fascinerend om te zien!quote:Op maandag 8 april 2019 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer of dat niet?
Zelf zou ik dat dan weer niet hoeven zien
Oeh ook in het buitenland.....leuk!!quote:Op maandag 8 april 2019 22:11 schreef Sarabi het volgende:
Flink gezweet.
De komende weken hard werken aan verschillende optredens in binnen- en buitenland.
Het is maar België maar tochquote:Op maandag 8 april 2019 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh ook in het buitenland.....leuk!!
Gaaf! En dat je je eigen kostuums mag uitzoeken lijkt mij ook tof!quote:Op maandag 8 april 2019 22:11 schreef Sarabi het volgende:
Flink gezweet.
De komende weken hard werken aan verschillende optredens in binnen- en buitenland.
Gefeliciteerd en trusten!quote:Op maandag 8 april 2019 22:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Gaaf! En dat je je eigen kostuums mag uitzoeken lijkt mij ook tof!
Jammer dat ze die gebroken heup-operatie niet lieten zien Cinderella.
Certificaat in the pocket![]()
Maar men vermoeiend wel als je nog niet helemaal beter bent. Ik duik meteen lekker mn bed in dus. Trusten
Goed dat je gegaan bentquote:Op maandag 8 april 2019 22:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Certificaat in the pocket![]()
Maar men vermoeiend wel als je nog niet helemaal beter bent. Ik duik meteen lekker mn bed in dus. Trusten
quote:
Dankjulliewelquote:Op maandag 8 april 2019 22:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed dat je gegaan bentgefeliciteerd
En slaap lekker
Wauw dat is wel echt supertof dat je dat allemaal zelf doet danquote:Op maandag 8 april 2019 22:23 schreef Sarabi het volgende:
Ja dat kostuum is voor een eigen choreo dus dan ontwerp ik alles zelf van kostuum tot de dans.
Samen met een dansvriendin.
Is weer heel anders dan met de groep van de dansschool op te treden, wat ook erg cool is.
quote:
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:27 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen liefjes!
Dankjewel Hestia, we gaan ons goed vermaken vandaag!
Oh wat naar.......quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Hoor net dat er brand is geweest in ons oude appartement
Er werd vaker brand gesticht maar dat was bij buren nu echt in ons oude appartement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |