Dat is wel heul vroeg inderdaad......quote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef _Hestia_ het volgende:
Lekker genieten QS
Tweede natuurcursus is ook begonnen vanavond, wel leuk allemaal. Alleen zaterdag excursie (deze week vogels) begint al om 7 uur
En het is bijna een half uur fietsen voor me en heb wel gevraagd of ik met iemand kon meerijden, maar niemand reageerde. Dus beetje jammer. Hopelijk zijn de andere excursies wat meer in de buurt. Die beginnen gelukkig wel pas om 10 uur, das een betere tijd
Ja, waarom slapen vogels niet uitquote:Op woensdag 3 april 2019 22:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel heul vroeg inderdaad......
Ja zodra het überhaupt licht begint te worden zijn die vogels wakker inderdaad...quote:Op woensdag 3 april 2019 22:34 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja, waarom slapen vogels niet uit
Ben nog niet eens gewend aan zomertijd
Nouja, rest van het weekend niks, dus kan daarna wel weer slapen
Gaat het met die sensor automatisch?quote:Op donderdag 4 april 2019 07:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Veel plezier met de pret QSDankje
En het zal zoals altijd wel weer een combinatie zijn Sarabi, stress/hyperalert zijn, dinsdag gesport, gisteren veel gefietst wat altijd nog nawerkt. Ondanks dat ik voor het slapen dus nog gegeten heb zonder insuline te geven. Daal toch weer hard daarna. Hoop echt dat ze dinsdag beslissen dat ik die sensor mag en dat ik daar dan ook snel mee kan beginnen.
Nog even volhouden!quote:Op donderdag 4 april 2019 10:36 schreef quickstepster het volgende:
Werk is stomlaatste uurtjes zijn echt het moeilijkste
Die sensor meet continu mn bloedsuiker en kan ik koppelen met mijn pomp. Als ik dan te laag dreig uit te komen kan hij aan mn pomp doorgeven dat hij mn insuline-afgifte moet stopzetten en zo dus hopelijk hypo voorkomen. Zal niet altijd helpen, maar hopelijk wel iets minder hypo's dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat het met die sensor automatisch?
Veel nieuwe ontwikkelingen dan voor je......hoop dat het allemaal lukt!quote:Op donderdag 4 april 2019 12:30 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik werd net gebeld en ik heb 26 april kennismakingsgesprek voor mn nieuwe therapie. En dan vanaf woensdag 8 mei elke week een sessie. Dus nog een maandje wachten en dan eindelijk beginnen
Dankjewel en ja idd. Maar alles voor een beter leven, zowel lichamelijk als geestelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 12:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel nieuwe ontwikkelingen dan voor je......hoop dat het allemaal lukt!
Dankjewelquote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef quickstepster het volgende:
Fijn Hestia, alvast heel veel succes gewenst![]()
Nog maar 2,5 uur werkenalles staat ingepakt in de hal
Zolang hij alles wat hij mee wil nemen op het bed kan verzamelen, komt dat helemaal goedquote:Op donderdag 4 april 2019 12:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankjewel
Succes met de laatste uurtjes en mooi dat jij alles al hebt ingepakt. Nu vriendlief nog
Niet vriendlief perongeluk mee inpakken......quote:Op donderdag 4 april 2019 13:01 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Zolang hij alles wat hij mee wil nemen op het bed kan verzamelen, komt dat helemaal goed
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef quickstepster het volgende:
Neuh, als hij op t bed gaat liggen zal ik hem niet inpakken
Ohh, das dinsdag. Dit is mijn verjaardagsvakantie, dus dan mag het de hele vakantiequote:
Bofkont!quote:Op donderdag 4 april 2019 14:01 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ohh, das dinsdag. Dit is mijn verjaardagsvakantie, dus dan mag het de hele vakantie
Ja zo kan ik het ook wel, over 6maanden ben ik ook jarenquote:Op donderdag 4 april 2019 14:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nah....kan een ruim begrip zijn hoor
Dat begrijp ik dan welquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook wel, over 6maanden ben ik ook jaren
[..]
Dat begrijp ik dan wel
Elke dag een feestjequote:Op donderdag 4 april 2019 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat, met die logica kan het het hele jaar door wel
En pff, alweer 4uur
ouwe brombeerquote:Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Mij te vermoeiend al die positiviteit.
Valt best meequote:
Wat heb je gehuurd dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt best mee
Ook zo lekker, dan huur je iets, kan je alsnog zelf gaan uitzoeken of zij hun werk goed doen en alle specificaties kloppen.
Woning.quote:
Oh okee......daar weet ik te weinig van af maar wel irritant lijkt me....quote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Woning.
Maar de servicekosten is maar 1 van de 3 posten van gespecificeerd. Plus ik heb een eigen voordeur maar ze durven wel een volledig bedrag aan schoonmaakkosten en elektra te vragen.
Jaren terug al eens bij ze aangekaart maar daar komen ze dan nooit op terug.
Ik stoor mij vooral de laksheid van het bedrijf.(ven tegenwoordig)quote:Op donderdag 4 april 2019 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh okee......daar weet ik te weinig van af maar wel irritant lijkt me....
Tja.......maar verwacht je nog iets van hun nu?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik stoor mij vooral de laksheid van het bedrijf.(ven tegenwoordig)
Maargoed, het was al vanaf het begin dat ik erin kwam dat ze geen reet deden.
Qua dat gelukkig niet, maar wel een specificatie ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja.......maar verwacht je nog iets van hun nu?
Succes dan maar!quote:Op donderdag 4 april 2019 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Qua dat gelukkig niet, maar wel een specificatie ja.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt dat m'n naam wel bekend is daar inmiddels
Kan ook tegen je werkenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt dat m'n naam wel bekend is daar inmiddels
Klinkt als een goede middagquote:Op donderdag 4 april 2019 17:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Geniet van jullie vakantie @:quickstepster
@:S95Sedan Wat een gedoe met die verhuurder zeg. Succes!
Met vriendin was echt super fijn en gezellig. Gewoon lekker thee gedronken en bijgekletst
En heb haar een boel hobbyspullen gegeven die ik toch niet meer gebruik, dus dat ruimt lekker op en zij kan het beter gebruiken dan dat het hier ligt te verstoffen
Oh dat kan bij ieder ander zo zijn ja, maar zo dom zijn ze niet meer daar.quote:
oei.....dat is wel een bummer....quote:Op donderdag 4 april 2019 18:41 schreef Sarabi het volgende:
Nergens Kwaremont bier te vinden
Hoort toch bij de Ronde van Vlaanderen zondag.
Ja 3 winkels gehad. Nu nog 3 winkels een dorp verderop proberen.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oei.....dat is wel een bummer....
en online zoeken?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja 3 winkels gehad. Nu nog 3 winkels een dorp verderop proberen.
En anders is er nog een optie op een half uur rijden maar dat is ook zo overdreven.
Is ook weer zowat ja.....quote:Op donderdag 4 april 2019 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan zijn ze door de verzendkosten 2x zo duurhelaas
succes!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed tijd om ons eerste bier voor het NK te gaan bottelen
Succesquote:Op donderdag 4 april 2019 19:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed tijd om ons eerste bier voor het NK te gaan bottelen
Ook lief!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Hier ligt ze (poezel) in d'r troon op bed af en toe te kijken wat er gaande is
Beterschap!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:27 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha dat lijkt mij ook grappig om te zien
Ik had overdag al een loopneus, maar begin me nu echt slecht te pas te voelen
Rest van het darten maar opnemen en mn bed in. Hopelijk word ik niet echt ziek. Trusten lieverds
Dankjewelquote:
Hmm waar heb je last van?quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh......de tandarts wil ook meer dates.......nou ja een beetje variatie in dokters is nooit weg toch?
liefst drie gaatjes........quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm waar heb je last van?
Auto is voor de 3e keer 'gemaakt'.
Hopelijk nu echt
Niet fijnquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
liefst drie gaatjes........
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach ja......pijn is niet erg.....vind alleen dat gefriebel in m'n mond niet zo tof
Ik kon wachten op deze reactiequote:
Dat laat nog vele andere opties overquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kon wachten op deze reactie.......maar haakjes, boren, watjes, tangetjes heb ik liever niet in m'n mond.....
Heb aan één....oh nee wacht twee opties genoeg......quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat laat nog vele andere opties over
Ik weet niet wat de tandarts bij jou allemaal doet...quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat laat nog vele andere opties over
Kan er nog wel meer bedenkenquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb aan één....oh nee wacht twee opties genoeg......
Wie zei dat ik het over de tandarts hadquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de tandarts bij jou allemaal doet...
Vertel vertel!quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan er nog wel meer bedenken
[..]
Wie zei dat ik het over de tandarts had
Ow misschien omdat daar het gesprek over ging?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het over de tandarts had
quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:28 schreef Sarabi het volgende:
Door pohi weet ik nu meer dan ik had willen weten
We hadden het over de tandarts toch?? @S95Sedanquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Snap nu wel waarom het steeds over seks gaat hier
Zo zie ik mijn tandarts nooitquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We hadden het over de tandarts toch?? @:S95Sedan
Leukleuk, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:19 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om het 2e bier voor het NK te bottelenbegint op te schieten
Nooit meer seks of nooit meer bier?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Snap nu wel waarom het steeds over seks gaat hier
Klopt. ben niet zo van zulk soort dingen neerzetten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Sedan wat voor werk (of studie) doe jij eigenlijk?
Ik weet eigenlijk niets van je behalve dat je ex en huurbaas een trut/eikels zijn
Waar zou het anders over gaan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We hadden het over de tandarts toch?? @:S95Sedan
Klinkt wel interessant jouw werk! Is het lastig om iets zelfstandigs te beginnen??quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt. ben niet zo van zulk soort dingen neerzetten.
Maar ik doe 3D/CAD ontwerpen icm reparaties en ben bezig daarin iets voor mijzelf op te zetten (Of in iedergeval kijken of dat haalbaar/mogelijk is.
[..]
Waar zou het anders over gaan?
De film Fruitvale Station komt op tv, weet niet of je die al hebt gezien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fijne avond! Ik moet nog even zien wat ik ga kijken vanavond.....
Oh zal ik eens opzoeken......ken die nog niet.....thnxx!quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De film Fruitvale Station komt op tv, weet niet of je die al hebt gezien.
Is erg goed.
Ja, vooral omdat het haalbaar en realistisch moet zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant jouw werk! Is het lastig om iets zelfstandigs te beginnen??
En inderdaad....het ging gewoon over de tandarts
Succes dan maar!quote:Op zaterdag 6 april 2019 07:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het haalbaar en realistisch moet zijn natuurlijk.
Dus dat is nogal lastig.
Zijn vaak wel leuke assistentes![]()
Leuk is datquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dochterlief is fotoboeken aan het doorbladeren van toen ze klein waren.......dierbare herinneringen ophalen......
Dat is wel mooi dat je die herinneringen nog op foto hebt danquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn ouders staan gelukkig nog op heel veel foto's.......
Zeker.....quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is wel mooi dat je die herinneringen nog op foto hebt dan
Mooi is datquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dochterlief is fotoboeken aan het doorbladeren van toen ze klein waren.......dierbare herinneringen ophalen......
nog hulp nodig bij het proeven?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi is dat
Ik plak nog steeds foto's in
Kwaremont expeditie helaas mislukt.
Dus moet het doen met de Vlaamse biertjes die we hebben.
Wel klaar met al ons eigen bier bottelennu nog paar weken wachten totdat het echt op smaak is.
(Morgen wel stiekem al een half flesje van alles proeven).
Het zal vast wel ergens genoemd zijn, maar wat is kwaremont? Als ik dat vragen mag natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi is dat
Ik plak nog steeds foto's in
Kwaremont expeditie helaas mislukt.
Dus moet het doen met de Vlaamse biertjes die we hebben.
Wel klaar met al ons eigen bier bottelennu nog paar weken wachten totdat het echt op smaak is.
(Morgen wel stiekem al een half flesje van alles proeven).
Kwaremont is een Vlaams bier.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:47 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Het zal vast wel ergens genoemd zijn, maar wat is kwaremont? Als ik dat vragen mag natuurlijk.
Hallo btw.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
nog hulp nodig bij het proeven?![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:47 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Het zal vast wel ergens genoemd zijn, maar wat is kwaremont? Als ik dat vragen mag natuurlijk.
Hallo btw.
Wicked!!!quote:Op zondag 7 april 2019 00:08 schreef quickstepster het volgende:
Beterschap Hestia, verder zie ik vooral leuke dingen hier!
Even een kort berichtje van mij tussendoor. Londen is fantastisch en vriend nog leuker. Hele einden gewandeld, al heel veel gezien en daarstraks spontaan naar Wicked gegaan. Klefbekkenvakantie in volle gang![]()
Alvast welterusten allemaal!
Neuh......probeer nu vooral te bedenken hoe ik de afstand tussen mijn bank en bed ga overbruggen....quote:Op zondag 7 april 2019 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, haal ik vast ooit wel weer een keer in
Jij wel nog?
quote:Op zondag 7 april 2019 00:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh......probeer nu vooral te bedenken hoe ik de afstand tussen mijn bank en bed ga overbruggen....
Je hebt geen controle over vrouwtjes??quote:Op zondag 7 april 2019 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Poezel hier is ook een lui kreng, slaapt gewoon verder ookal verplaats ik d'r mand
Wakker maken als ze slapen is geen succes.quote:Op zondag 7 april 2019 00:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je hebt geen controle over vrouwtjes??
Niet overtuigend genoeg hoor......quote:Op zondag 7 april 2019 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wakker maken als ze slapen is geen succes.
Learned that the hard way
Maar normaal wel hoor
Wie zou ik moeten overtuigen dan?quote:Op zondag 7 april 2019 00:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg hoor......
Je bent wel goed te plagen.....ook een pluspunt!quote:Op zondag 7 april 2019 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas is dat nooit mijn sterkste vak geweest, gelukkig heb ik andere kwaliteiten
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 7 april 2019 00:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent wel goed te plagen.....ook een pluspunt!
Daarom, was helemaal van mijn apropeau.quote:Op zondag 7 april 2019 01:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geef ik eens een complimentje......
quote:Op zondag 7 april 2019 08:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom, was helemaal van mijn apropeau.
Oeps......sorry van je croissantjes Sarabi *heeft er ook eentje gepikt*quote:Op zondag 7 april 2019 09:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik kwam er ook door Sarabi achter dus, inmiddels dus van bed naar bank verhuisd
Veel plezier allemaal
* _Hestia_ steelt een croissantje uit oven
Wat vind je van de broek van MVDP?quote:Op zondag 7 april 2019 10:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Lekker allemaal hoor Sarabi
Ze zijn begonnen
Ziet er tiptop verzorgd uit zoals het hoortquote:Op zondag 7 april 2019 10:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van de broek van MVDP?
[ afbeelding ]
Netjes hoorquote:Op zondag 7 april 2019 10:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van de broek van MVDP?
[ afbeelding ]
Discipline kan lastig zijnquote:Op zondag 7 april 2019 22:16 schreef Restyler het volgende:
Tegen vriendin gecommuniceerd dat ze moet stoppen met me chips en andere vettige dingen voeren en dat ik de komende drie maanden aan rijst en maaltijdsalade ga... Toen gingen we vandaag in de middag op een terrasje van het mooie weer genieten en heb ik nacho's, bitterballen en kaasbrood gehad.![]()
![]()
![]()
Daar gaan de buikspieren weer een beetje onder een laagje vet.
Las hier op Fok dat meer mensen er last van hadden....morgen maar proberen.....Nu lekker slapen!quote:Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef Sarabi het volgende:
Ja de koers was weer mooi
En de mol weer erg leukAlleen dat blijven hangen is wel vervelend
Veel plezier er mee morgen
Geweldig! Gisteren de hele dag gespendeerd aan het Natural History Museum en Kensington Gardens. Ik zou hier nog een maand kunnen zitten en dan nog niet alles zien. Het is fijn. De mensen zijn fijn, de stad is mooi. En lief bij me die dezelfde dingen tof vind is nog het leukstequote:
Yayquote:Op maandag 8 april 2019 10:15 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Geweldig! Gisteren de hele dag gespendeerd aan het Natural History Museum en Kensington Gardens. Ik zou hier nog een maand kunnen zitten en dan nog niet alles zien. Het is fijn. De mensen zijn fijn, de stad is mooi. En lief bij me die dezelfde dingen tof vind is nog het leukste
Dankjewel en ja idd. Door mij duurt hij dus nog langerquote:Op maandag 8 april 2019 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Nogmaals beterschap Hestia
Je hebt wel pech, de griepgolf is net voorbij en dan wordt je alsnog ziek.
Viel mee......onweer al bijna wegquote:Op maandag 8 april 2019 18:03 schreef _Hestia_ het volgende:
DankjullieMisschien wel idd Sarabi, sinds donderdag niemand meer irl gesproken...
En stuur die onweer niet verder omhoog het land in als het bij jullie geweest is alsjeblieft
Ben jij net als in GTST ook verliefd op je therapeut?quote:Op maandag 8 april 2019 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Rommeldebommeldebom hier! Maar wel lekker relaxed dagje......krijg toch wel het idee dat ik makkelijker ga lopen, morgen weer daten met de fysiotherapeut
![]()
Nee joh........hoezo kijk jij trouwens GTST??quote:Op maandag 8 april 2019 21:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij net als in GTST ook verliefd op je therapeut?
Nieuwsgierig?quote:Op maandag 8 april 2019 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik kijk een programma over spoedeisende hulp en net voor de reclame is een gebroken heup binnen gebracht, ik blijf nog even kijken
Is dat zo raar?quote:Op maandag 8 april 2019 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh........hoezo kijk jij trouwens GTST??
Jammer of dat niet?quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze lieten het uiteindelijk niet zien.......
Ja! Ze lieten wel een elleboog operatie zien wat enigszins vergelijkbaar was.....fascinerend om te zien!quote:Op maandag 8 april 2019 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer of dat niet?
Zelf zou ik dat dan weer niet hoeven zien
Oeh ook in het buitenland.....leuk!!quote:Op maandag 8 april 2019 22:11 schreef Sarabi het volgende:
Flink gezweet.
De komende weken hard werken aan verschillende optredens in binnen- en buitenland.
Het is maar België maar tochquote:Op maandag 8 april 2019 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh ook in het buitenland.....leuk!!
Gaaf! En dat je je eigen kostuums mag uitzoeken lijkt mij ook tof!quote:Op maandag 8 april 2019 22:11 schreef Sarabi het volgende:
Flink gezweet.
De komende weken hard werken aan verschillende optredens in binnen- en buitenland.
Gefeliciteerd en trusten!quote:Op maandag 8 april 2019 22:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Gaaf! En dat je je eigen kostuums mag uitzoeken lijkt mij ook tof!
Jammer dat ze die gebroken heup-operatie niet lieten zien Cinderella.
Certificaat in the pocket![]()
Maar men vermoeiend wel als je nog niet helemaal beter bent. Ik duik meteen lekker mn bed in dus. Trusten
Goed dat je gegaan bentquote:Op maandag 8 april 2019 22:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Certificaat in the pocket![]()
Maar men vermoeiend wel als je nog niet helemaal beter bent. Ik duik meteen lekker mn bed in dus. Trusten
quote:
Dankjulliewelquote:Op maandag 8 april 2019 22:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed dat je gegaan bentgefeliciteerd
En slaap lekker
Wauw dat is wel echt supertof dat je dat allemaal zelf doet danquote:Op maandag 8 april 2019 22:23 schreef Sarabi het volgende:
Ja dat kostuum is voor een eigen choreo dus dan ontwerp ik alles zelf van kostuum tot de dans.
Samen met een dansvriendin.
Is weer heel anders dan met de groep van de dansschool op te treden, wat ook erg cool is.
quote:
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:27 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen liefjes!
Dankjewel Hestia, we gaan ons goed vermaken vandaag!
Oh wat naar.......quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Hoor net dat er brand is geweest in ons oude appartement
Er werd vaker brand gesticht maar dat was bij buren nu echt in ons oude appartement.
Dat is nog best lang.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Poe hee.....nog wel minimaal vier, misschien wel 5/6 weken fysiotherapie voor de boeg![]()
Ja dat gelukkig wel.....er zit vooruitgang in....hij wil alleen niks forceren....quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is nog best lang.
Was ie verder wel tevreden met hoe je vooruit gaat?
playing hard to getquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij, vrouwen willen meestal wel rustig aan doen toch
Sorry hoor maar kan jij echt alleen maar domme dingen zeggen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij, vrouwen willen meestal wel rustig aan doen toch
Hoeveelste is het daar nu inmiddels?quote:
Je hoeft niet op mij te reageren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar kan jij echt alleen maar domme dingen zeggen?
Hoeveelste??quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveelste is het daar nu inmiddels?
[..]
Je hoeft niet op mij te reageren.
Verder kan je ook gewoon wegblijven als je alleen post om te zeiken.
Oja het ligt altijd aan de anderquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoeft niet op mij te reageren.
Verder kan je ook gewoon wegblijven als je alleen post om te zeiken.
Volgens mij ben je zelf de enige hier die kinderachtig loopt te doen en het persoonlijk maakt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja het ligt altijd aan de ander
Net zoals bij je vriendin
Maar ik snap wel dat ze weg rennen
Maar goed dan blijf ik wel wegveel plezier met het kinderachtige gedoe.
Moet ik privé met je gaan praten?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zelf de enige hier die kinderachtig loopt te doen en het persoonlijk maakt.
Het feit dat je mij nooit hebt aangesproken buiten je gezeik hier in het topic, mijn ex erbij haalt die er niks mee te maken heeft zegt genoeg.
Als je zo blijft doen lijkt mij dat handig ja.
Was ik niet van plan eerlijk gezegd, het moment dat iemand het persoonlijk maakt dan is het wat mij betreft gewoon klaar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Als jullie dit nou even in dm uitvechten.......
Het feit dat jij persoonlijke dingen erbij haalt die ik WEL deel zegt mij echt genoeg.quote:
Niet wegblijven hier hoor......gewoon negeren als je iets niet leuk vind om te lezen.....quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Sarabi het volgende:
Echt met Sararaats heb je nog meer interactie.
Maar goed ik wens je veel plezier hier, ik blijf wel weg voorlopig.
Ja snap ik......quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was ik niet van plan eerlijk gezegd, het moment dat iemand het persoonlijk maakt dan is het wat mij betreft gewoon klaar.
[..]
Het feit dat jij persoonlijke dingen erbij haalt die ik WEL deel zegt mij echt genoeg.
Waarom moet ik volgens jouw 'regeltjes' hier gaan posten.
Ze hoeft van mij niet eens weg te blijven, maargoed.quote:
Ik vond jou reacties in elk geval niet vervelend...quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hoeft van mij niet eens weg te blijven, maargoed.
Vorige keer was er al geen reactie en wordt eroverheen geluld dus zoek het dan nu ook maar uit hoor
Waar wil je reactie op?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hoeft van mij niet eens weg te blijven, maargoed.
Vorige keer was er al geen reactie en wordt eroverheen geluld dus zoek het dan nu ook maar uit hoor
Nee? Jij hebt geen probleem met hoe hij vrouwen weg zet?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vond jou reacties in elk geval niet vervelend...
Het is een forum en hij geeft er gewoon een grappige draai aan.....als het me zou tegen staan zou ik hem een dm sturen met de vraag hoe hij het bedoeld.......verder neem ik sommige posts in welk topic dan ook vooral met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee? Jij hebt geen probleem met hoe hij vrouwen weg zet?
Hoop toch als jouw zoon zo doet je hem er toch even op wijst dat we niet meer in de jaren 50 leven.
Maar altijd maar een kinderachtige grappige draai...er komt gewoon nooit iets serieus uit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is een forum en hij geeft er gewoon een grappige draai aan.....als het me zou tegen staan zou ik hem een dm sturen met de vraag hoe hij het bedoeld.......verder neem ik sommige posts in welk topic dan ook vooral met een korreltje zout
Misschien heeft hij niet de behoefte om hier serieus te zijn.....niks mis mee lijkt mequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar altijd maar een kinderachtige grappige draai...er komt gewoon nooit iets serieus uit.
Maar kennelijk ligt het aan mijdat kan.
Kloptquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij niet de behoefte om hier serieus te zijn.....niks mis mee lijkt me
Sowieso al was dat zo dan kan je dat ook zelf zeggen. Toch ook wel vaker dat er grapjes over gemaakt worden door andere.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vond jou reacties in elk geval niet vervelend...
Vorige keer begon je over plaatjes, nu over iets wat niet eens tegen jou gezegd wordt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar wil je reactie op?
Dan geef ik nog wel 1 laatste keer antwoord
Zie maar een vraag over mijn regels. Zijn niet mijn regels maar normale omgangsnormen.
Hoef je niet te doen maar maakt het wel prettiger.
Je bent godverdomme zelf toch ook geen kleuter, geef er een draai aan of begin ergens over dan praten mensen vanzelf wel erover mee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar altijd maar een kinderachtige grappige draai...er komt gewoon nooit iets serieus uit.
Maar kennelijk ligt het aan mijdat kan.
Oeh leuk!!quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:01 schreef Restyler het volgende:
Ik weet m'n vriendin steeds meer in de goede richting te duwen. Toen ik haar ontmoette zei ze: "ik draag nooit jurkjes of rokken". Dus ik, sinds het mooi weer is, telkens zeggen dat ik het toch wel leuk zou vinden als ze een jurkje of rok zou kopen. Is ze afgelopen zaterdag wezen winkelen met haar moeder, heeft ze jurkjes gepast maar uiteindelijk een jumpsuit gekocht (iets wat ze normaal ook niet draagt) en het staat haar heel leuk.
Nu gaat ze aankomende zaterdag winkelen met een vriendin en ik weet bijna zeker dat ze nu wel een jurkje gaat kopen.![]()
![]()
![]()
Balen Hestia......hopelijk kun je lekker slapen!quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb de hele dag zo'n beetje in bed gelegen en nu weer de halve avond bezig geweest met mn blauwe vrienden helaas
Hoop dat je het leuk gehad hebt met je dokters Cinderella.
Trusten
Beetje rust is ook wel eens fijn toch😉quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stilletjes hier vandaag......
Zometeen weer fijn naar m'n dokters kijken
Zeker!quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:34 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Beetje rust is ook wel eens fijn toch😉
Voorlopig nog wel zoet met fysiotherapie dus nog vrij genoeg hier komende weken......quote:Op woensdag 10 april 2019 07:03 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Beetje toe aan vakantie😴
En met jou?
Nu het hele weekend volgepland dan?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:16 schreef Restyler het volgende:
Bijna Pasen. Ik weet nog vorig jaar toen ik nog geen relatie had met een Christelijk-opgevoed-meisje, toen had ik een lang rustig weekend. Wat waren dat nog eens tijden zeg, ik moet mijn zakdoek erbij pakken als ik aan die tijden terug denk.
Ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu het hele weekend volgepland dan?
Lekker van genieten!quote:Op woensdag 10 april 2019 13:22 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ach (even klefbekken): zolang het hele weekend maar volgepland is sámen met haar vind ik het prima.
Heerlijk voor jullie!!quote:Op woensdag 10 april 2019 17:18 schreef quickstepster het volgende:
Haaai! Weer terug in Nederland. Moe, maar wat was het heerlijk klefbekken
oeh dikke knuffel dan maar voor jouquote:Op woensdag 10 april 2019 19:08 schreef RokStarr het volgende:
Rare dag gehad op werk. Nogal gesloopt daardoor.
Wel daardoor wederom bewezen dat m'n vriend het liefste wezen ter wereld is.
Nu wel koppijn. Migraineaanval op komst vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |