De strijd is allang beslistquote:Op woensdag 3 april 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er wordt niet onderhandeld over mij..
dat is best ingewikkeldquote:Op woensdag 3 april 2019 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
He wacht even, "Hetzelfde als mensen die niet roken", mensen die niet roken vinden rokers vaak kut, maar je identificeert je er niet mee, dus je bent een roker, haat rokers, ergo je haat jezelf als roker
je bent zelf ingewikkeldquote:Op woensdag 3 april 2019 17:12 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
dat is best ingewikkeld
ingewikkeldquote:Op woensdag 3 april 2019 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent zelf ingewikkeld
wie ben jij
zie usernaamquote:Op woensdag 3 april 2019 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent zelf ingewikkeld
wie ben jij
Oh, nog maar net dus. Gewoon cold turkey, met hulpmiddelen, of geleidelijk aan?quote:
nee, niet echt, heb wel 4 genders en moet ze dringend eens buiten latenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, dat zegt me niets. Heb je een gender, hobby, werk, studie, iets?
Liever mannen die op zichzelf wonen. Maar ik judge niet, soms doet zich een situatie voor waardoor je even niet anders kan.quote:
En als hij in een callcenter werktquote:Op woensdag 3 april 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Liever mannen die op zichzelf wonen. Maar ik judge niet, soms doet zich een situatie voor waardoor je even niet anders kan.
Inderdaad alle huizen gaan naar asielzoekersquote:Op woensdag 3 april 2019 17:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal de komende jaren wel een heel gewoon iets gaan worden
Wbquote:Op woensdag 3 april 2019 17:21 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
nee, niet echt, heb wel 4 genders en moet ze dringend eens buiten laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |