Eensquote:Op woensdag 3 april 2019 17:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
welkom in de mooiste sc van heel fok
Ik ben haar aan het neggenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe wil je kans maken op de modschap bij ONZ als je je zo uitlaat tegen mensen
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
welkom in de mooiste sc van heel fok
Wat vind jij van mensen die rokenquote:
Die krijgen best wel vaak kankerquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die roken
Haha pikquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
Blijf je even in Kopje investeren Noel?
Pik ik haar over een tijdje wel op.
Hetzelfde als mensen die niet rokenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die roken
wat vind je van mensen die drugs gebruikenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen die niet roken
Wat vind je van kinderbueno ijsquote:Op woensdag 3 april 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen die niet roken
Er wordt niet onderhandeld over mij..quote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
Blijf je even in Kopje investeren Noel?
Pik ik haar over een tijdje wel op.
Moeten mensen zelf wetenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat vind je van mensen die drugs gebruiken
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
He wacht even, "Hetzelfde als mensen die niet roken", mensen die niet roken vinden rokers vaak kut, maar je identificeert je er niet mee, dus je bent een roker, haat rokers, ergo je haat jezelf als roker
Beter stopt ze. Er gaat een wereld voor haar openquote:Op woensdag 3 april 2019 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
He wacht even, "Hetzelfde als mensen die niet roken", mensen die niet roken vinden rokers vaak kut, maar je identificeert je er niet mee, dus je bent een roker, haat rokers, ergo je haat jezelf als roker
Ben jij gestopt?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beter stopt ze. Er gaat een wereld voor haar open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |