ook nu geloof ik je meteenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een grapje hoor.
[..]
Ben al begonnen met anti rimpelcrême smeren
Wist niet dat ik zo geloofwaardig over kwam.quote:
kom je nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat ik zo geloofwaardig over kwam.
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
NG is kennelijk te goed van vertrouwen als het op het vrouwelijk geslacht aankomt
Nehquote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iers ja?
[..]
Hoef niet per se een dickpic in mijn DM
gewoon ja en amen zeggen op alles wat vrouwen zeggen tochquote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat ik zo geloofwaardig over kwam.
Dat doet wanhoopquote:Op woensdag 3 april 2019 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
NG is kennelijk te goed van vertrouwen als het op het vrouwelijk geslacht aankomt
Wie wordt kampioen?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gewoon ja en amen zeggen op alles wat vrouwen zeggen toch
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
liever nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
en hier de bevestigingquote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nou idd crack ben ik het helemaal mee eensquote:
ghehetwitter:sportzeloot twitterde op woensdag 03-04-2019 om 16:53:52Van der Poel heeft alleen dit kalenderjaar al meer zeges geboekt dan Feyenoord het hele seizoen in de Eredivisie. https://t.co/pu6hZJucgt reageer retweet
Heerlijke vent ben je ookquote:Op woensdag 3 april 2019 17:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nou idd crack ben ik het helemaal mee eens
Wie?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
ghehetwitter:sportzeloot twitterde op woensdag 03-04-2019 om 16:53:52Van der Poel heeft alleen dit kalenderjaar al meer zeges geboekt dan Feyenoord het hele seizoen in de Eredivisie. https://t.co/pu6hZJucgt reageer retweet
welkom in de mooiste sc van heel fokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |