Ik mag haar welquote:Op woensdag 3 april 2019 18:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Echt verfrissend kom je ook niet uit de hoek he
waarom ben jij hier, introspectie is niet verkeerdquote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef Flamarande het volgende:
Waarom trekken jullie altijd van die zaadvragende sufkutten aan
Niet verrassend ditquote:
Voor mij hoop ikquote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom ben jij hier, introspectie is niet verkeerd
Voor mij hoop ikquote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben gewoon een mensen mensquote:
Hey cupcakequote:
Ik zet radio 1 aan. Dan hoor je ze alle drie. Ajax kan nummer 1 worden.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke wedstrijd ga je kijken?
Maar dat worden ze niet want fc dierentuin gaat een punt pakken.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik zet radio 1 aan. Dan hoor je ze alle drie. Ajax kan nummer 1 worden.
Ben uit de tijd dat hier nog echte bazen posttenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal weggejaagd door jou zekerquote:Op woensdag 3 april 2019 18:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben uit de tijd dat hier nog echte bazen postten
Heb je ze geneukt?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben uit de tijd dat hier nog echte bazen postten
DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat worden ze niet want fc dierentuin gaat een punt pakken.
Scheelt ook als je niet iemand neerhaalt afgaande op een paar posts.quote:
Spurs in hun nieuwe stadion tegen palacequote:
Welkom op fok!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scheelt ook als je niet iemand neerhaalt afgaande op een paar posts.
Zo doen we dat gewoon hier.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scheelt ook als je niet iemand neerhaalt afgaande op een paar posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |