waar heb ik dit nou weer aan verdiendquote:Op woensdag 3 april 2019 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen enkele reden om onaardig te doen, of te sneren naar HPLC. Gewoon een aardige jongen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij gehandicapt is. Ik vind niet dat we daar grappen over moeten maken,.
In Utrecht zag ik hem in een rolstoel, ik vroeg nog hoe gaat het? En hij zei alles loopt op rolletjes. Wat een humor die Hans.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen enkele reden om onaardig te doen, of te sneren naar HPLC. Gewoon een aardige jongen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij gehandicapt is. Ik vind niet dat we daar grappen over moeten maken,.
Rtquote:Op woensdag 3 april 2019 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen met geschoren benen en een zonnebril op spreek ik aan met Hans om de reactie te zien. Vroeg of laat moet ik dan de echte tegenkomenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Utrecht zag ik hem in een rolstoel, ik vroeg nog hoe gaat het? En hij zei alles loopt op rolletjes. Wat een humor die Hans.
Dat heeft 'ie vast geleerd van Koosquote:Op woensdag 3 april 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Utrecht zag ik hem in een rolstoel, ik vroeg nog hoe gaat het? En hij zei alles loopt op rolletjes. Wat een humor die Hans.
echt hequote:Op woensdag 3 april 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Behalve die typiesche vmbo negativiteit hier dan.
Lolquote:Op woensdag 3 april 2019 09:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie vast geleerd van Koos
Die zijn toch een beetje anders.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen met geschoren benen en een zonnebril op spreek ik aan met Hans om de reactie te zien. Vroeg of laat moet ik dan de echte tegenkomen
Je hebt meer aan mensen die het doen dan mensen die erover gaan praten hoe je het moet doenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Behalve die typiesche vmbo negativiteit hier dan.
Lezen jullie ditquote:Op woensdag 3 april 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Noel mijn aller aller allerbeste vriend van HEEL FOK!
Kans van slagen is het grootst rondom de panden van het GGZ inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn toch een beetje anders.
Je hebt het over werken?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt meer aan mensen die het doen dan mensen die erover gaan praten hoe je het moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |