Merel op de centrifuge...lekker hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 09:58 schreef krabje het volgende:
word dat echt de badkamer waar ze mee bezig zijn? zo ja dan word het wel heel erg klein,als je het dan doet doe het dan in 1 keer goed.
Doet zich veel intelligenter voor dan ze is,net als mam...tijdens t broek van mam hadden ze t steeds over de visuele cirkel ipv visieus....tis CRUX Hisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2019 10:33:55 ]
quote:
Ik geniet van haar als ze zo tegen Jessie omgaat.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:34 schreef cobain1994 het volgende:
Zo jong en al zo verrot..
[ afbeelding ]
Ze doet me wel een beetje lijken op deze dame..quote:Op woensdag 3 april 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geniet van haar als ze zo tegen Jessie omgaat.
Heerlijk hoe adrem ze is en hem geen cm ruimte laat.
Rustig blijft, niet gaat schreeuwen maar boem bats hier kan je het mee doen of anders dag Jessie
die moeder heeft hier een hele grote fout gemaakt,want ook dochterlief zegt dingen die niet kunnen,familie moet zich gewoon nergens mee bemoeien.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:35 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit riepen meerderen daar ...waaronder een Merel...en de halve COS...
juistquote:Op woensdag 3 april 2019 10:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske kan wel klagen, maar ze faalt gewoon zelf keer op keer met de organisatie van de markt.
Terwijl anderen nog aan het opruimen waren en spullen binnen zetten ...lagen Hiske, Christel en Adriaan allang in bed terwijl die altijd de grootste mond over anderen hebben...quote:Op woensdag 3 april 2019 10:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske kan wel klagen, maar ze faalt gewoon zelf keer op keer met de organisatie van de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |