Wat een mafklapper met die beer, en maar een grote bek over Jens hebben met zijn teddyquote:
Op dit moment slapende streams en ja het is zo saaiquote:Op woensdag 3 april 2019 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
Vind eigenlijk dat hier heel veel Hiskes zitten, bijna alles wordt hier kapot geanalyseerd.
Zal wel zijn vanwege de saaiheid, een brief van Mylene haar moeder aan Gerrit wordt in topics vol geanalyseerd. De bewoners ook, dat er bijna vergeten wordt wat er werkelijk op streams te zien is.
Ja en dat komt weer vanwege alle streamlocks, de rest wordt geraden.
quote:Op woensdag 3 april 2019 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
Vind eigenlijk dat hier heel veel Hiskes zitten, bijna alles wordt hier kapot geanalyseerd.
Zal wel zijn vanwege de saaiheid, een brief van Mylene haar moeder aan Gerrit wordt in topics vol geanalyseerd. De bewoners ook, dat er bijna vergeten wordt wat er werkelijk op streams te zien is.
Ja en dat komt weer vanwege alle streamlocks, de rest wordt geraden.
Merel zij eerst goedemorgen, waarop Jessie reageerdequote:Op woensdag 3 april 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen Merel, zegt snotkoker.
IK hoor haar niets terug zeggen.
ALs ze iets voor bij is zegt hij, wees maar trots opjezelf.
[ afbeelding ]
Oke, dat had ik niet meegekregen, zal het wel zachtjes geweest zijnquote:Op woensdag 3 april 2019 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel zij eerst goedemorgen, waarop Jessie reageerde
Ik moet toch lachen om alles sorry GM fritsiequote:Op woensdag 3 april 2019 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel zij eerst goedemorgen, waarop Jessie reageerde
SL..... Frannie wordt nu aangesproken om haar kinderachtige gepiepquote:Op woensdag 3 april 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Gaat katie weer poepie doen, piept Franny Katieeeee piept ze verder
wat een gek kind vind ik hetquote:Op woensdag 3 april 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Gaat katie weer poepie doen, piept Franny Katieeeee piept ze verder
Ze heeft gisteravond samen met Franny en Sherry strings besteldquote:Op woensdag 3 april 2019 08:12 schreef Poezewoes het volgende:
Is toch van de zotte dat Merel maar besteld en besteld, dat geld is toch voor iedereen, niet alleen voor haar?
Ik snap dat ook niet hoor, en ze blijven haar ook gewoon zakgeld geven daarnaastquote:Op woensdag 3 april 2019 08:12 schreef Poezewoes het volgende:
Is toch van de zotte dat Merel maar besteld en besteld, dat geld is toch voor iedereen, niet alleen voor haar?
Ja precies , en het lijkt of ze gewoon doet en geen verantwoording aflegt ,quote:Op woensdag 3 april 2019 08:12 schreef Poezewoes het volgende:
Voor 150 euro zo dan,quote:Op woensdag 3 april 2019 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteravond samen met Franny en Sherry strings besteld
Gerrit is 'n aandachtshoer 1e klas, ook zo eng dat hij de laatste tijd Jessie heel veel knuffeldquote:Op woensdag 3 april 2019 08:13 schreef Poezewoes het volgende:
Vind dat ze toch veel gillen de laatste tijd, Gerrit heeft daar ook een handje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |