Wellicht nog wel de suggestie geven dat ze op weg naar het songfestival anders kunnen invullen, zonder Annie Schilder en Baas B. Er loopt toch al een cameraploeg mee die week met Duncan, dus laat dat gewoon zien. Is nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef iBenny het volgende:
De dagschema's van de NPO zijn al bekend. De avond wordt inderdaad wel gestart met "Op weg naar..." en bij de halve finales wordt het afgesloten met Pauw. De finale wordt afgesloten met het journaal om half 1.
Kan niet wachten tot dat een aantal B BN-ers Portugal,Australië en IJsland gaan uitlachenquote:Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef iBenny het volgende:
De dagschema's van de NPO zijn al bekend. De avond wordt inderdaad wel gestart met "Op weg naar..." en bij de halve finales wordt het afgesloten met Pauw. De finale wordt afgesloten met het journaal om half 1.
Maar we zijn allemaal benieuwd naar de "hup hup" van Brownie Dutchquote:Op woensdag 3 april 2019 10:13 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Wellicht nog wel de suggestie geven dat ze op weg naar het songfestival anders kunnen invullen, zonder Annie Schilder en Baas B. Er loopt toch al een cameraploeg mee die week met Duncan, dus laat dat gewoon zien. Is nog goedkoper ook.
Ik zat gisteren nog naar dat filmpje van Paul de Leeuw en Ruth Jacott te kijken uit 1993. Paul in een theaterzaal met genodigden, Ruth op de satelliet... zoiets moet je dit jaar eigenlijk ook doen, zeker nu we dikke kans maken om te winnenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:47 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dit is wel een goede om aan Cornald te vragen zaterdag (@:Greys @:Cee) of er dit jaar nog plek is voor een napraatprogramma op tv op zaterdag, ongeacht de plek die we krijgen. Zonde als we winnen dat je het alleen met het journaal moet doen inderdaad.
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:13 schreef iBenny het volgende:
De prijzen voor reclamespotjes rondom het Songfestival zijn in mei het duurst.
Per 30 seconden (voor / na het songfestival)
Eerste halve finale ¤ 7.230 / ¤ 5.030
Tweede halve finale ¤ 10.670 / ¤ 9.000
Finale ¤ 11.910 / ¤ 10.580
Ja! Wellicht wil RTL4 hier op inspringen, Paul hebben ze al haha. Paul was echt mr. Songfestival begin jaren 90 tot begin 2000.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog naar dat filmpje van Paul de Leeuw en Ruth Jacott te kijken uit 1993. Paul in een theaterzaal met genodigden, Ruth op de satelliet... zoiets moet je dit jaar eigenlijk ook doen, zeker nu we dikke kans maken om te winnen
Dat heb ik ook, dit hebben we nog nooit meegemaakt, dus laten we er van genieten en het mag van mij rode en groene bolletjes regenen ik blijf positief.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:43 schreef MaLo het volgende:
Ik blijf nog lekker even op de hypetrain, de seinen staan nog steeds op groen en het eindstation is nog niet in zicht.
Treuren kan altijd nog
Ik ben toch niet negatief? Alleen realistisch blijven dat de overwinning nog niet binnen is al ziet het er wel heel goed uit voor ons.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:18 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dit hebben we nog nooit meegemaakt, dus laten we er van genieten en het mag van mij rode en groene bolletjes regenen ik blijf positief.
Nee joh jij bent niet negatief, alleen ik blijf super positief tot het einde. Realistisch wat is dat?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben toch niet negatief? Alleen realistisch blijven dat de overwinning nog niet binnen is al ziet het er wel heel goed uit voor ons.
Ik heb meer vertrouwen in Ilse en Duncan... Hans is me de afgelopen jaren al iets te vaak de mist in gegaan...quote:
zag het net ookquote:Op woensdag 3 april 2019 10:52 schreef Mlita het volgende:
Arcade staat in de viral top 50 wereldwijd 😄
Zie insta-stories Duncan
Daar staat tegenover dat hij een matig liedje van Laura Tesoro toch aardig heeft opgetild... ik weet ook niet waarom het steeds Hans moet zijn, maar blijkbaar heeft hij toch iets waardoor artiesten graag met hem werken.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Ilse en Duncan... Hans is me de afgelopen jaren al iets te vaak de mist in gegaan...
Ik denk dat hij budgettechnisch wel aanspreektquote:Op woensdag 3 april 2019 11:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat hij een matig liedje van Laura Tesoro toch aardig heeft opgetild... ik weet ook niet waarom het steeds Hans moet zijn, maar blijkbaar heeft hij toch iets waardoor artiesten graag met hem werken.
Wat mist zou op zich niet verkeerd hoeven te zijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Ilse en Duncan... Hans is me de afgelopen jaren al iets te vaak de mist in gegaan...
Die hadden we alquote:Op woensdag 3 april 2019 11:32 schreef Greys het volgende:
Duitsland OGAE 12 voor Zwitserland en 10 voor NL. Of hadden we die al.
Ja daar zat ik vanmorgen nog aan te denken, van dat "dry ice" over de vloer zou wel werken, en iets met lichtspel dat de backings eigenlijk in het donker staan maar oplichten als ze hun koortjes mee inzettenquote:Op woensdag 3 april 2019 11:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat mist zou op zich niet verkeerd hoeven te zijn.
Oh dat verklaart ook waarom het nog niet op de officiële site staat.. ik gok dat sommige mensen in zo'n groep wat te vroeg die ranking delenquote:Op woensdag 3 april 2019 11:42 schreef Amarinthe het volgende:
Was hier trouwens al gemeld dat die OGAE poll van Tsjechië niet de echte was? En dat Duitsland nog bezig is? (60+ mensen gestemd tot nu toe, is nog open en normaal stemmen er 150+)
Niet dat deze polls o-zo boeiend zijn maar die van Tsjechië was wel vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |