abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12615368
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:24 schreef sunshine19 het volgende:

[..]

discussies vind ik niet erg, maar ze waren vond ik niet zo boeiend, weet niet eens meer waarover ze gingen!

ik zal zo eens even kijken naar mn mail, zit nu niet achter mn eigen comp want ben mn vakantie fotos aan t inscannen (k wil ook een digitale camera!!! )

ze waren verschrikkelijk boeiend, ik weet alleen ook niet meer waar ze over gingen (klote sangria )
ik wil trouwens ook wel een digicam :| (deze was van een vriend van me (de kleinste van ons drieen)
pi_12615396
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
Oew! Zie ik hier een opbloeiende romance?
naaah ze vind me te irritant
pi_12615586
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:55 schreef McBernie het volgende:

[..]

naaah ze vind me te irritant

haha
als t een romance was geweest, dan was t waarschijnlijk wel mn vakantie vriendje geweest, en dat was t niet, dusss
neeeeeeeeeeee geen romance
gewoon beetje kletsen over de vakantie!
pi_12615751
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:59 schreef sunshine19 het volgende:

[..]

haha
als t een romance was geweest, dan was t waarschijnlijk wel mn vakantie vriendje geweest, en dat was t niet, dusss
neeeeeeeeeeee geen romance
gewoon beetje kletsen over de vakantie!

precies !!!
heb je die foto nou al gezien ???
ik heb er ook nog wel een zooitje van dutch night en imperial enzo, zeg maar als je die wilt hebben.
wie was je vakantievriendje wel eigenlijk ??
kwam hij uit boxtel ??
pi_12615831
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:04 schreef McBernie het volgende:

[..]

precies !!!
heb je die foto nou al gezien ???
ik heb er ook nog wel een zooitje van dutch night en imperial enzo, zeg maar als je die wilt hebben.
wie was je vakantievriendje wel eigenlijk ??
kwam hij uit boxtel ??

ja das goed, foto's zijn altijd welkom!

maar k zit de mijne nog steeds te scannen, stuk of 70... dus heb m nog niet gezien
ben bijna klaar, dan ga ik kijken!

en nee heb geen vriend uit boxtel gehad, dat waren wel kei gave gozers maar gewoon als vrienden...

pi_12616535
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:07 schreef sunshine19 het volgende:

[..]

ja das goed, foto's zijn altijd welkom!

maar k zit de mijne nog steeds te scannen, stuk of 70... dus heb m nog niet gezien
ben bijna klaar, dan ga ik kijken!

en nee heb geen vriend uit boxtel gehad, dat waren wel kei gave gozers maar gewoon als vrienden...

hihi inscannen, mijn foto's werden vanochtend bij me thuis bezorgt op cd nah succes in ieder geval, de laatste loodjes wegen het zwaarst (ook lekker motiverend )

je hebt in iig weer mail !!!

pi_12616834
Ha leuk dat je naar Kroatië gaat..ik kom er ieder jaar

Zag dat er 4 pagina's waren dus de meeste tips zullen wel geweest zijn, sowieso zal het goedkoper dan in Rimini zijn (8 euro een biertje..tjeee), is het eten erg lekker (als je van vlees en vis houdt) en de sigaretten zijn spotgoedkoop (een knaak in guldens..tenminste als je rookt)!!

Misschien nog wat handigheidjes wat betreft de taal
ik schrijf ff hoe je het uitspreekt!:

Pivo = bier
Lakunoc = weltrusten (mocht er een iemand zijn waarmee je NIET wilt slapen)
Vhala = dank je wel (altijd handig)
Lepo soeritsa = mooi meisje
Je volim te = ik hou van je

Nou met deze zinnen heb je alvast een goede basis

Veel plezier!!!

pi_12616903
Uhhh ik zie net dat dit een topic is van 6 januari..tja
waarschijnlijk ben je alweer terug dan!
pi_12617014
Ah! Er komt ook nog wat nuttige informatie naar boven!

En Sunshine en McBernie, willen jullie het hier nog een beetje over Istrie laten gaan?? Dus met wat tips, ervaringen of foto's enzo? Ipv melden dat je mail hebt gestuurd enzo? Tnx!

pi_12617575
okee ff wat nuttige info over medulin
qua uitgaan zegt iedereen altijd ga naar summerclub maar daar is geen hol aan en dr hangt ene nare sfeer dus een tip de la bernie: ga naar club imperial!!! hangt een veel betere sfeer en wordt ook nog eens lekker gedraait !!!! en vraag dan naar een barman genaamd luis en vraag dan naar zijn special cocktail !!!
-vodka
-bacardi
-martini
-malibu
-en veel ijs
genaamd de headchopper
en doe dan maar gelijk de groeten van me aan luis en fanina (blonde barmeid)

owja en dan nog een tip: CITY CAR
dat zijn een soort door de overheid gesubsidieerde taxi's(maar noem ze geen taxi, want om een of andere vage reden vinden ze dat niet leuk) overal heen brengen rond Pula (8km van medulin) voor maar 30 kuna (=4,18), wij zijn dus ook een aantal keren gaan boodschappen doen met de tax..... uuh city car

En dan de laatste tip: Hamburgers !!!!! man man man wat kunnen die kroaten lekkere hamburgers maken !!!!
Niet van die kleine kleredingetjes zoals je die hier krijgt maar echt groot en vers !!!!!

pi_12617817
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:37 schreef sweetgirly het volgende:
Ha leuk dat je naar Kroatië gaat..ik kom er ieder jaar

Zag dat er 4 pagina's waren dus de meeste tips zullen wel geweest zijn, sowieso zal het goedkoper dan in Rimini zijn (8 euro een biertje..tjeee), is het eten erg lekker (als je van vlees en vis houdt) en de sigaretten zijn spotgoedkoop (een knaak in guldens..tenminste als je rookt)!!

Misschien nog wat handigheidjes wat betreft de taal
ik schrijf ff hoe je het uitspreekt!:

Pivo = bier
Lakunoc = weltrusten (mocht er een iemand zijn waarmee je NIET wilt slapen)
Vhala = dank je wel (altijd handig)
Lepo soeritsa = mooi meisje
Je volim te = ik hou van je

Nou met deze zinnen heb je alvast een goede basis

Veel plezier!!!

Heo!
Het eten was matig (wij zijn in 8 verschillende restaurants geweest). De wienerschnitzels waren taai en als je er niet om vroeg kreeg je er alleen pattat bij zonder groente. Het was zeker niet vies voor dat het buitenland is en het is niet duur idd, voor 10 euro waren we altijd vol, inclusief een halve liter Y)

Een pakje marlboro (hier voor me liggen) kost 17 kuna en 7,5 kuna is 1 euro dus: 17:7,5= 2,27 euro, dat is wat anders dan een knaak in guldens... Een halve liter bier was meestal tussen de 10 en 20 kuna (1,33 en 2,66 euro).

Ennuh, de taal hoef je echt niet te weten (hoogstens heel soms voor wat er op een menukaart staat), want verder kan bijna iedereen perfect engels en anders wel duits. Dan moet je natuurlijk wel in een toeristisch dorp zitten....

suh

pi_12622497
Haha ok..heb er vergeten bij te melden dat die sigaretten 'Ronhill' heten..Maja mij bevalt Kroatië (Istrië) altijd erg goed, maar ik ben dan ook bevooroordeeld. En heb veel plaatsen gezien, mensen ontmoet en zit altijd echt in de cultuur..tja en die hamburgers..hmmmm
pi_12632328
quote:
Maja mij bevalt Kroatië (Istrië) altijd erg goed, maar ik ben dan ook bevooroordeeld.
pi_12636422
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:17 schreef Guest39418 het volgende:

[..]

Uhhhh familie komt er vandaan vandaar

Oh ja over die wienerschnitzels..ze hebben harstikke veel soorten lekkere vlees (cawapcici etc.) en vis en dan ga jij aan de saaie wienerschnitzel
...

pi_12636879
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:47 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Uhhhh familie komt er vandaan vandaar

Oh ja over die wienerschnitzels..ze hebben harstikke veel soorten lekkere vlees (cawapcici etc.) en vis en dan ga jij aan de saaie wienerschnitzel
...

Die laatste zin heb ik vaak aan moeten horen
pi_12643699
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:09 schreef DJH het volgende:

[..]

Die laatste zin heb ik vaak aan moeten horen

verandering van spijs doet eten
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:17 schreef Guest39418 het volgende:

[..]

Guest leuk dat berichtje wou je wat terugsturen, alleen er zit een slotje op je foto-boek..kom je uit Kroatië ofzo of heb je een goede woordenboek (of internet) gebruikt
...
pi_12647634
quote:
Guest leuk dat berichtje wou je wat terugsturen, alleen er zit een slotje op je foto-boek..kom je uit Kroatië ofzo of heb je een goede woordenboek (of internet) gebruikt
...
Ik kom voor de helft uit Kroatië en jij
pi_12652253
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 01:16 schreef Guest39418 het volgende:

[..]

Ik kom voor de helft uit Kroatië en jij

He leuk! Ik 3/4 uit Kroatië Ga je er vaak heen?
...
pi_12654156
quote:
He leuk! Ik 3/4 uit Kroatië Ga je er vaak heen?
...
Hey 3 kwart,

Vroeger elk jaar met familie, door de oorlog werd dat minder.
Drie jaar geleden ben ik samen met mn ex vriendin er nog geweest,
het plan is om een week Zagreb te pakken begin volgend jaar.
Ik zoek nog een reisgenoot, zin om mee te gaan?

En jij?

Ik zal mijn profile/fotoboek binnenkort wel maken, heb er niet echt de tijd voor gehad

pi_12654536
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:32 schreef Guest39418 het volgende:

[..]

Hey 3 kwart,

Vroeger elk jaar met familie, door de oorlog werd dat minder.
Drie jaar geleden ben ik samen met mn ex vriendin er nog geweest,
het plan is om een week Zagreb te pakken begin volgend jaar.
Ik zoek nog een reisgenoot, zin om mee te gaan?

En jij?

Ik zal mijn profile/fotoboek binnenkort wel maken, heb er niet echt de tijd voor gehad

He landgenoot

Hetzelfde verhaal als jou!
Zagreb altijd zin om mee te gaan

Ja doet dat, maak je profiel ff aan
...

pi_13087251
quote:
Oke dan, ik zal er rekening mee houden, door deze bericht geving toch wat minder zin in de vakantie ! Maar ja ik drink mijn biertje wel dus. Het komt wel goed. En op het gebied van het vrouwelijk schoon?
Kijk maar eens op http://www.croatie.nl.eu.org dan zie welk vrouwelijk schoon er rond loopt.
Kroatie het vakantie land kijk op http://www.kroatiehrvatska.com
Nederland het vakantie land kijk op http://www.holland-info.nl
pi_17077841
Wij weten nog steeds niet waar we heen gaan aankomende zomer. Ik en een maat van mij vondenm Istrie misschien wel een goed idee. Ik heb verschillende plaatsjes langs horen komen maar welke is nou de leukste? Medulin, Rovinj?
Wij gaan willen toch vooral lekker uit kunnen gaan. Daar gaan we in principe voor op vakantie. Het strand interesseert ons niet zoveel, zwembad is voldoende.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_17233034
Ik ben een beetje rond aan het kijken op internet maar ik kan niet erg veel vinden bij de reisorganisaties. Alleen Gogo-tours heeft blijkbaar wat interessants Dan liever niet.
pi_17239185
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:56 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben een beetje rond aan het kijken op internet maar ik kan niet erg veel vinden bij de reisorganisaties. Alleen Gogo-tours heeft blijkbaar wat interessants Dan liever niet.
Peter Langhout Reizen al geprobeerd? Ik krijg altijd hele, lange folders in de bus van ze, met veel over Istrie, aantrekkelijke prijzen ook etc

lijk wel een verkoper

pi_17244477
Peter Langhout natuurlijk. Ik heb ze geloof ik allemaal gehad behalve die

Vandaag hebben we het er weer over gehad en een paar bekenden hebben een leuke tijd gehad daar. Komt wel goed die vakantie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')