Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.quote:
Hoiquote:
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig doe je een praktische opleiding
Waarom moet je om half 11 s avonds een kast verplaatsenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.
Maar hij is in de kamer.![]()
Lukt niet is voor losers.
alsof jimmy overpriced dingen kan betalen met zijn lerarenloontje, hij larpt gwn graag als burger hierquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.
Ik leef minimalistisch dus ik heb dat niet nodig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.
quote:
Jij hebt je wijntje wel weer verdiend hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.
Maar hij is in de kamer.![]()
Lukt niet is voor losers.
rtquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jimmy overpriced dingen kan betalen met zijn lerarenloontje, hij larpt gwn graag als burger hier
Ik begrijp dat bestquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk zelf ook altijd moeilijk dus ik mag dat wel.
Jaaahaaaa heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |